Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #1 Skrevet 15. april 2014 Min datter fant ut av hun og en venn(5år begge to) skulle leke med flutiden uten at vi så dette.den var i kofferten pga reise, pleier ellers å gjemme den. De tok ca 17-18 doser hver av 125 mikrogram. Legevakt sa.det ikke var noe problem og ar vi bare skulle se an formen. Nå greier jeg ikle helt slå meg til ro med svaret og sove med god samvittighet.Er kanskje litt slem, men stoler ikke helt på svarene fra leger som blir gitt i forbifarten på travle legevakter i tlf. Såå da spør jeg her da, noen som kan gi meg et annet eller berolige med det samme svaret? Anonymous poster hash: d1fc8...c8f
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #2 Skrevet 15. april 2014 Ring Giftinformasjonen da, vel. Det er i hvert fall mer pålitelig enn Dib. 22 59 13 00 er nummeret. Det er døgnåpent, og et nummer alle småbarnsforeldre burde ha lagret på mobilen. Anonymous poster hash: f0a99...dba
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #3 Skrevet 15. april 2014 Flutide er et kortison preparat og dosen jentene har tatt er 2,25 mg. Mine barn har fått kortison tabletter pga falsk krupp flere ganger og dosen har da vært 3 mg og 6 mg. De har da vært 3 og 5 år. Så tviler på at du behøver å bekymre deg. Anonymous poster hash: 9864d...6c1
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #4 Skrevet 16. april 2014 Takk, tok jo kontakt med legen først, og sjekket på nettet med giftmiddelsentrslen. Men fant ikke så mye der. Men takk for svar begge to,alt gikk bra:) Anonymous poster hash: d1fc8...c8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå