Gå til innhold

Hvilken bil vil der anbefale meg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kriteriene er at det er plass til 3 barn bak der 2 bruker bilstol, firehjulstrekk, stasjonsvogn eller SUV, og se litt tøff ut.

 

Har dere noen tips til meg så blir jeg glad:)

 

Anonymous poster hash: 42336...e4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har Audi q7. Perfekt bil med god plass.

Skrevet

Volvo xc 90 eller xc 70. Supre biler med god plass og god comfort og sikkerhet!

 

Anonymous poster hash: bc98e...0c5

Skrevet

Volvo XC60, XC70 eller XC90. Har hatt Volvo i årevis og er veldig fornøyd. Synes XC60 er den stiligste av de jeg nevnte.

Skrevet

En sort. Eller grå. Skjuler skitten bedre. Ikke gå for en hvit en, da må du vaske så ofte for at skitten ikke skal være så synlig. Jeg tror du kan få en sort eller en grå bil med de kravene du har. :)

 

 

 

Ja, jeg spøker bare. :fnise:

 

 



Anonymous poster hash: 2c05a...093
Skrevet

Volvo xc90 :) vi har plass til to bakovervendte, pluss en beltestol. Pluss vi har en ekstra seterad i bagasjerommet vi kan slå opp ved behov. 4hjulstrekker, og god å kjøre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...