Gå til innhold

tørketrommel til søte små plagg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det best å tørka i trommel eller ikkje? Vil Kleda skal bli mjuke, men ikkje. Slitte. Gjeld bodyer og slikt.Håpar på raskt svar då maskina er i gang :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tromler det som kan, blir myke og gode da. Ikke har de blitt særlig slitt heller. Vesla her vokser fort så de rekker ikke å bli slitte😜

Klærne som er merket med at ikke skal tromles henges til tørk.

Anonymous poster hash: c9fa9...685

Skrevet

Tromler ingenting av vanlige klær. Syns ikke de ser noe fine ut etterpå. Krymper, mister fasong, falmer i fargen.

Anonymous poster hash: 7dd7f...053
Skrevet

Jeg tromler stort sett alt. Også det som egentlig ikke skal tromles. Kan godt være jeg har god tørketrommel for jeg opplever ikke at klærne hverken mister fasong, blir slitt eller falmer i fargene. Jeg føler vel heller at klærne mister fasong hvis jeg henger de til tørk jeg. 

Blir noe av klærne ødelagt eller krymper ekstremt vet jeg hvor jeg ikke skal handle klær neste gang :) Uhyre sjelden det skjer.

Og ja, jeg er avhengig av tromla klær. Jeansene mine går også rett i trommelen. Er ingen ting jeg hater mer enn stive jeans. Eller jo. Stive håndklær. 

Hurra for tørketrommel! :)

Skrevet

Tromler ikke ungene sine klær med mindre det er klær som er litt småslitt fra før som ikke skal arves til småsøsken el andre. Mine bukser, joggebukser ol, mannen sine klær ( fordi han vil ha trommeltørka klær) , sengetøy og håndkler tromles. Elsker å stå å henge opp barneplagg :) årene flyr så fort og jeg liker faktisk å henge opp klærne .

Skrevet

Jeg tørketromler alt jeg, bortsett fra ull og finklær som ikke kan tromles.

Merker ikke slitasje på klea, og de blir myke og fine. Endel stoffer som isoli og jersey synes jeg blir så stivt når set henger til tørk.

Skrevet

Jeg tromler igrunn bare de store ,stygge plaggene...

Skrevet

kjekt å høyra frå fleire,takk :) endte med å henga opp det meste ( veldig koseleg ja) og så blir det sikkert meir trommel etterkvart :) god påske!

Skrevet

Jeg tromler bare det som det står at kan tromles.

Men når det som er opphengt har tørket kjører jeg det på et sånn 20 minutters lufte program, for da får det samme effekten som om det tromles, men uten at det krymper eller slites ut kjappere ;-) Også fjerner det hundehår.... :-P

Skrevet

Tørketrommel bruker vi kun til undertøy, håndklær, sengetøy og enkelte tepper

Anonymous poster hash: aafc4...995

Skrevet

Her lar vi klærne henge til de er nesten tørre, så tar vi dem fem minutter i tørketrommelen. Da får vi i pose og sekk: myke klær uten slitasje. Hvis klærne har rukket å tørke legger vi inn et fuktig håndkle og tromler noen minutter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...