Gå til innhold

1 år - hyler og vrir seg ved bleieskift.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan håndtere det på best mulig måte?

Hun vrir seg og hyler, uansett om vi skifter hjemme på stellebord, på gulv, i sofa, i fang ...

Hun er også likens når vi skal kle på henne, og tørke seg etter ett bad, holdt på slik i ca to mnd, og synes hun blir bare verre og verre. Hun er litt roligere til andre enn meg, men uansett ei utfordring.

Noen tips?

Anonymous poster hash: 571f6...5b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min var også sånn. Ingen tips, men trøst at det går over etterhvert:) nå er han 2år og en drøm å skifte på.

Anonymous poster hash: ea82c...29f

Skrevet

Min var også sånn. Ingen tips, men trøst at det går over etterhvert:) nå er han 2år og en drøm å skifte på.

Anonymous poster hash: ea82c...29f

Takk for svar.

Er så trasig, skal i bassenget i ettermiddag, og gruer meg pga dette, og det har jeg aldri gjort før :(

Ingen andre som har noen akutte tips??

Anonymous poster hash: 571f6...5b6

Skrevet

Bestikkelser!!!!!! Haha, gi hun en kjeks eller noe annet å tygge på mens dere skifter før og etter bassenget.. Det var det eneste som funket her på babysvømming. Ellers så er det bare å holde ut. Her ble det bedre når han kunne stå stødig og få på bleie og klær stående.

Anonymous poster hash: 3e18e...489
Skrevet

Sånn har alle mine tre barn vært! Skulle tro det var grov mishandling å få vasket fjeset sitt!!

Du får si fra når du finner løsningen!! :)

Skrevet

Noen trives plutselig best med å bli skiftet på mens de står...prøvd dette?

Anonymous poster hash: c0960...646

Skrevet

Synge hjelper her. Er det helt krise gir jeg han tlf min. Har en app med dyr, den funker hver gang.

Anonymous poster hash: 79662...a89

Skrevet

En skal være oppmerksom på at den kan være en fysisk plage når hun ligger. Reflux f.eks er jo veldig plagsomt n

Skrevet

En skal være oppmerksom på at den kan være en fysisk plage når hun ligger. Reflux f.eks er jo veldig plagsomt n

- når hun ligger flatt.

Skrevet

Henger meg på denne her. Vår har ihvertfall stit seg på alle 4, sånn at det går an å få vaska ei tilgriset rompe, men nå er det slutt. Nå skal hun sette seg ned på rompa så fort bleien er av. Det blir MYE gris, for å si det sånn...

Anonymous poster hash: df576...8d8
Skrevet

Slik var det i en periode rundt 1 årsdagen her også. Jenta vår som elsket å bli stelt ble plutselig noia av å ligge på stellebordet.

Skrevet

det går over, min gjorde det samme

Anonymous poster hash: 1aebf...aea
Skrevet

Her har det hjulpet med bestikkelser. Ville dem ikke ligge på stellebordet har jeg flyttet dem på gulvet, og latt dem prøve å hjelpe til med avkledning, be dem hente bleie, våtservietter ol. Har gått ganske greit her, heldigvis ikke en veldig lang periode med mishandlinggråt :P

Anonymous poster hash: f583d...240
Skrevet

Min minste har vræla hver gang i halvannet år ;-) Ser fram til at det går over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...