Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #1 Skrevet 15. april 2014 I kveld nyter jeg påsken og litt vin. Da får jeg tanker om å gjøre hyggelige ting for andre som jeg ellers ikke tenker på. Jeg er grei mot andre til vanlig altså, men får liksom en ekstra piff etter et glass vin. For eksempel så tenker jeg nå på hvor hyggelig det ville være å dele ut påskeegg til noen gode naboer. Tenker nå på å handle inn i morgen og dele ut. Vet ikke om jeg gjennomfører i morgen, men tanken nå er der. Noen andre som tenker annerledes eller litt "beyond" etter litt vin? (Føler seg litt modig...?) Anonymous poster hash: e288e...271
sug lut Skrevet 15. april 2014 #2 Skrevet 15. april 2014 Hyggelige vintanker - du blir nok en populær påskehare
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #3 Skrevet 15. april 2014 Nei, blir helt motsatt jeg.. går fra å være snill til rene ondskapen selv.. Neida Tror det er ganske vanlig å føle litt ekstra på ting og folk når man drikker Anonymous poster hash: 307c8...52e
MammantilNurket Skrevet 15. april 2014 #4 Skrevet 15. april 2014 Merker ikke noen forskjell, jeg ... muligens fordi jeg er konstant tipsy?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå