Gå til innhold

Svelge kameler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungene mine har blitt så store at de går på skolen. En ting som er delvis morsomt og delvis skremmende er hvor hysteriske mange var da ungene var små, for de minste bagateller, mens de nå nermest bare lar det skure.

En mor var for eksempel så nøye på kostholdet til datteren da hun gikk på småbarnsavdelingen i barnehagen at jenta ikke fikk spise barnehagene mat. Hennes barn skulle nemlig bare spise økologisk og aldri halvfabrikata. I dag kom datteren min hjem derfra og fortalte at de hadde fått kjøpe muffins og FUN-saft til lunch.

En annen var nasi på sikkerhet. Ikke snakk om at hennes barn kunne bruke barnehagebussen sine bilseter når de var på tur. Hun viste jo ikke hva de setene hadde vært utsatt for. Nå kjører ungen 4-juling, uten hjelm på veien (han

Anonymous poster hash: c796b...42f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he. Enig ned deg. Kjenner meg litt igjen.

Anonymous poster hash: 440fe...e19

Skrevet

Jeg er en av de mødrene selv;) Ihvertfall på det med kosthold. Første barnet var jeg Såååå flink til å lage bare sunn mat fra bunnen av til, mens nå er han stadig vekk observert med en lettvint løsning gitt.

Nr to er det liksom ikke like kritisk med.

Anonymous poster hash: fce3e...bde

Skrevet

Jeg er en av de mødrene selv;) Ihvertfall på det med kosthold. Første barnet var jeg Såååå flink til å lage bare sunn mat fra bunnen av til, mens nå er han stadig vekk observert med en lettvint løsning gitt.

Nr to er det liksom ikke like kritisk med.

Anonymous poster hash: fce3e...bde

Ja, jeg har sikkert ting jeg har lstt skli litt ut jeg også, men for noen blir overgangen ekstrem, spessielt når de har gått så høyt ut og vært så fordømmende mot alle som ikke var like "flinke".

Anonymous poster hash: c796b...42f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...