Gå til innhold

plutselig veldig skriking :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en baby på tre mnd som aldri har grått mye. Sutret litt om kvelden Før han sovner bare. Plutselig den siste uka har han begynt å skrike hysterisk flere timer på kveldene. Vi nærer og bysser uten at det hjelper. Virker som han har vondt, men ikke noe hjelper :(

Om dagen er han fornøyd, men sover mindre enn Før. Blir bekymret, redd det er noe galt. Men siden han er så fornøyd om dagen tror jeg ikke han er syk heller. Han gråter virkelig hysterisk på kvelden.. jeg fullammer og han legger passe på seg.

Noen som har tips eller har vært i det samme?

Anonymous poster hash: 87b49...d2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har ikke fått vaksine ennå. HI

Anonymous poster hash: 87b49...d2f

Skrevet

Det kommer til å komme perioder med utviklingssprang, hvor babyen kan virke helt "gal". Visste ingenting om dette før jeg fikk barn, men har lest mye om det underveis. Google "Wonder weeks" så er du forberedt på hva som kommer. Alt der har stemt med mine små. Synes det er rart det ikke er mer info rundt dette på Blandt annet helsestasjonen.

Anonymous poster hash: 41dc3...df2

Skrevet

Sånn er det med snuppa mi som nylig har fylt tre måneder. Hun har alltid vært lett å legge, men de siste to netterne har hun hylgrått og bært seg lenge. I kveld våknet hun også flere ganger etter at hun sovnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...