Gå til innhold

Dine beste feelgood-sanger? :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og lager noen nye spillelister, har veldig lyst på noen nye (gamle) sanger. :) 

 

Hva er dine favorittsanger av typen bli glad/hyper/rocke løs/synge for full hals? 

 

NOEN av mine er: (Klarer sjelden å plukke ut få sanger)

 

I'm gonna be (500 miles) - The Proclaimers

Born to be my baby - Bon Jovi

Every little thing - Carlene Carter

She's a Lady - Tom Jones

Basket Case - Green Day

Dead ringer for love - Meat Loaf & Cher

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er få som liker min musikk ;) men her er noen ;)

 

Trumpsta-djuro remix

Levels- avicii

Roar- katy Perry

Pompeii- bastille

This is what it feels like- armin van buuren, Trevor guthire.

 

Er stort sett i bilen eller på trening desse sangene går igjen :)

Endret av Poteto

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...