Gå til innhold

Hehe, jeg må smile litt av naboen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørsten for to år siden trodde jeg han var alvorlig syk, for han gikk så mye ned i vekt. Men så så jeg at han trente hele tiden og møtte han på joggetur stadig vekk.

Rundt juletider ble det samlivsbrudd, samboeren flyttet ut og det gikk 1-2 mnd før det kom en ny dame i fjor vår som har vært her omtrent i alle helgene etter det.

Har ikke sett han trene en eneste gang siden hun kom inn i bildet, og nå har han sikkert lagt på seg 20 kilo igjen og er skikkelig kvapsete.

Han så jo sååå fresh ut før han fikk ny dame.

Er det sånn at man kan bare slappe helt av og drite i hvordan man ser ut så lenge man har fått napp ?

Anonymous poster hash: 0c9c5...9e1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.. men det er slik at en skal passe sine egne saker.

Anonymous poster hash: 57a43...a7c
Skrevet

Nei.. men det er slik at en skal passe sine egne saker.

Anonymous poster hash: 57a43...a7c

Omg, kan man ikke gjøre seg noen tanker om andre mennesker i det hele tatt før dere som sitter så godt på de høye hestene deres kommer og belærer og sprer dårlig stemning? Av og til skjønner jeg ikke at jeg gidder å henge på dette selvforherligende forumet Jeeez.

Ikke HI

Anonymous poster hash: f228e...853

Skrevet

Jeg hadde faktisk ikke greid å være sammen med en mann som la på seg 20 kg på et år fordi han ikke lenger gadd å ta vare på kroppen sin. Hadde det vært sykdom så hadde det vært noe annet.

Blir jeg sammen med en mann så er det med tanke på totalinntrykket, hvor også felles verdier er en av de viktige tingene. For meg så er det å holde seg frisk en viktig verdi. I tillegg tenner jeg ikke på overvektige menn, ikke noe med viljen, det er bare null tenning - uansett hvor fantastiske de er ellers.

Jeg har såvidt møtt en nå, datestadiet. Han er slank nå, men rask googling viser at han har vært myyye større enn han er i dag. Jeg må avklare hvilket forhold han har til trening og helse før jeg ev innlater meg på noe mer med ham.

Så for å svare på spørsmålet ditt HI - en mann som velger å "slappe av og drite i hvordan han ser ut" etter å ha blitt sammen med meg, han blir fort singel igjen.

Anonymous poster hash: ceecb...e3f
Skrevet

Jeg hadde faktisk ikke greid å være sammen med en mann som la på seg 20 kg på et år fordi han ikke lenger gadd å ta vare på kroppen sin. Hadde det vært sykdom så hadde det vært noe annet.

Blir jeg sammen med en mann så er det med tanke på totalinntrykket, hvor også felles verdier er en av de viktige tingene. For meg så er det å holde seg frisk en viktig verdi. I tillegg tenner jeg ikke på overvektige menn, ikke noe med viljen, det er bare null tenning - uansett hvor fantastiske de er ellers.

Jeg har såvidt møtt en nå, datestadiet. Han er slank nå, men rask googling viser at han har vært myyye større enn han er i dag. Jeg må avklare hvilket forhold han har til trening og helse før jeg ev innlater meg på noe mer med ham.

Så for å svare på spørsmålet ditt HI - en mann som velger å "slappe av og drite i hvordan han ser ut" etter å ha blitt sammen med meg, han blir fort singel igjen.

Hehe, så du skal spørre om han er tenkt å bli tjukk igjen? Seriøst?

Anonymous poster hash: 8ffe1...b44

Skrevet

Jeg skrev at jeg vil ta opp tema trening og helse med ham - ikke spørre ham rett ut om han skal bli tykk igjen. Å ta opp tema trening, kosthold og livsstil er viktig for å se om man har like verdier. Jeg passer ikke sammen med en junkfoodspisende sofagris, sånn er det bare.

Skrevet

Så for å svare på spørsmålet ditt HI - en mann som velger å "slappe av og drite i hvordan han ser ut" etter å ha blitt sammen med meg, han blir fort singel igjen.Anonymous poster hash: ceecb...e3f

Hehe, så du skal spørre om han er tenkt å bli tjukk igjen? Seriøst? Anonymous poster hash: 8ffe1...b44

Eller gjøre det slutt med mannen man elsker fordi han legger på seg??? Jøss.....

Anonymous poster hash: b0fd8...38a

Skrevet

Ja det kan du si.. Jeg har tatt av 10kg, han har lagt på seg 25.. Jo mer jeg går ned, jo mer går han opp.. Hm.. Ikke kult.

Anonymous poster hash: 70c6d...b1c

Skrevet

Så hans mislykkede forsøk på å forandre livsstil får deg til å smile?

Jaja...

Anonymous poster hash: 99c07...ce7

Skrevet

Anonymous poster hash: b0fd8...38a

Eller gjøre det slutt med mannen man elsker fordi han legger på seg??? Jøss.....

Jeg tok utgangspunkt i HIs eksempel, hvor en mann som er veltrent, får seg dame og så ikke gidder å ta vare på seg selv lenger og legger på seg 20 kg på et år.

Jeg tar opp livsstil tidlig i et bekjentskap, før det blir mer alvorlig.

Jeg har ikke tenkt å leve livet mitt sammen med en mann som plutselig ikke har overskudd til å bli med på ting, som får unødvendige helseproblemer osv - bare fordi han ikke gidder å ta vare på sin egen helse.

Ved å ikke gidde å ta ansvar for sin egen helse så vil han også belaste partneren sin unødvendig når de unødvendige helseproblemene begynner å dukke opp.

For meg så er også sex en del av limet i forholdet, og det er viktig. Derfor har jeg heller ikke tenkt å leve livet mitt sammen med en mann som for meg blir helt turnoff - fordi han ikke gidder å ta vare på helsa si.

Ved sykdom så er det som sagt noe annet. Men latskap gidder jeg ikke leve sammen med.

Skrevet

Kan virke som du trenger en hobby... Alle nabolag har vel en sladrekjerring som sniker bak gardinene ;)

Anonymous poster hash: 816ed...c9f

Skrevet

Da trente han seg digg for den nye dama, og når han fikk kvittet seg med ekskjerringa og kiloene, og kapret nye dama kom vel kjærestekiloene og synet av trivsel tilbake.

Mannen min har vel kost seg litt mye etter han traff meg, vi lagde mye god mat og han også har lagt på seg mye mer. Men jeg liker han like godt om ikke mer enn jeg gjorde før :) Good for him (naboen din)!

Anonymous poster hash: 642bd...141

Skrevet

Jeg skrev at jeg vil ta opp tema trening og helse med ham - ikke spørre ham rett ut om han skal bli tykk igjen. Å ta opp tema trening, kosthold og livsstil er viktig for å se om man har like verdier. Jeg passer ikke sammen med en junkfoodspisende sofagris, sånn er det bare.

Du vil ta opp trening og helse med han, regner med at du da er like opptatt av trening og helse, og om du da kan dra han med på turer i skog og mark eller på treningsstudio så blir vel ikke vekta et problem?

Skrevet

Du vil ta opp trening og helse med han, regner med at du da er like opptatt av trening og helse, og om du da kan dra han med på turer i skog og mark eller på treningsstudio så blir vel ikke vekta et problem?

Poenget er vel at jeg ikke vil ha en mann jeg er nødt til å "dra" med på aktiviteter ;)

Jeg er opptatt av helse og sunn livsstil, men jeg gidder ikke fotfølge en mann for at han skal holde seg aktiv. Det er ikke snakk om å være ekstrem, det er snakk om å ta noenlunde greit vare på egen helse og være noenlunde aktiv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...