Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #1 Skrevet 15. april 2014 Og nå er det snakk om at jeg skal flytte inn i leiligheten til kjæresten min Der har han bodd sammen med eksen før.. Er jeg vanskelig når jeg ønsker å kjøpe noe annet sammen? Som er mer egnelig for barn? Og en ny start Han vil faktisk det også.. Men vil ikke være vanskelig.. Anonymous poster hash: 27e2d...eeb
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #2 Skrevet 15. april 2014 Ingen innspill? Anonymous poster hash: 27e2d...eeb
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #3 Skrevet 15. april 2014 Kjøp noe annet sammen. Han vil det jo han også. Like greit Anonymous poster hash: c21e6...388
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #4 Skrevet 15. april 2014 Jeg ville ikke flytta inn der han hadde bodd med eksen. For min del var kjæresten på boligjakt rundt den tida vi møttes, og første gang jeg var på besøk var i hans leilighet. Da jeg flytta inn til han bodde vi der et år før vi fant noe større og mer barnevennlig. Anonymous poster hash: f36e8...bf3
humlemamma Skrevet 15. april 2014 #5 Skrevet 15. april 2014 Jeg er enig med deg jeg. Skal man starte et samboerskap sammen, så er det mye bedre å kjøpe noe sammen, sånn at begge føler det er sitt hjem. Å flytte inn til den ene vil automatisk gjøre at den andre føler seg litt mer på besøk tror jeg.
Sint naken biltyv Skrevet 15. april 2014 #6 Skrevet 15. april 2014 Jeg har bodd tre år i huset min mann kjøpte og totaltrenoverte med sin eks. Det går helt fint. Hvorfor vil du ikke bo der han har bodd med eksen?
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #7 Skrevet 15. april 2014 Kjøp noe nytt sammen! Jeg angrer skikkelig på at jeg flyttet inn til mannen (sannsynligvis eksmann i løpet av noen mnd..) som han hadde bygget (og bodd i i flere år) med sin eks. Jeg fikk råd om å ikke flytte inn hos han, men dumme meg ville ikke høre. Nå har mannen litt mer enn gjennomsnittlig utfordringer med endringer, og det meste av hans/hennes som jeg kunne tenke meg å endre/bytte ut med noe nytt har vært en kamp. Selv sengen de delte var jeg så dum at jeg ikke insisterte på å få byttet ut. Nei, jeg har virkelig lært på den tunge måten og jeg tror nok det er derfor jeg er så lei også at jeg nå etter ca 5 år har han/livet vårt fullstendig i vrangstrupen! Lær av mine feil, ikke flytt inn hos han!! Anonymous poster hash: 45a94...9b2
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #8 Skrevet 15. april 2014 Takk takk Han og eksen kjøpte der sammen - så vil så gjerne at jeg og han får en ny start At det blir vårt Da er det ikke bare meg som føler det Gleder meg til 'ny' start med deilige Hi Anonymous poster hash: 27e2d...eeb
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #9 Skrevet 15. april 2014 Jeg anbefaler heller ikke å flytte inn i hus/leilighet som mannen har hatt med eksen sin nå. Skal ærlig innrømme at det er sinnsykt irriterende og som kan gå på nervene til slutt. For det første har jeg gjort masse, vært så heldig å få frie tøyler, så de nitriste veggene den schizodama har malt har jeg malt på nytt. Og mer skal gjøres. I det store huset finnes det boder og rom, alt har vært stappfult. Jeg har tidligere uheldig funnet ting jeg ikke har ville finne. Jeg fikk han heldigvis til å kjøpe ny seng sammen med meg som er vår. Jeg har følt jeg ble tilbudt å flytte inn før eksdama var flytta ut for godt (ikke direkte tilbudt, heller "bønnfalt" med gode argumenter som økonomi og det å kaste bort penger med tanke på at leiligheten hele tiden var tom). Og jeg flytta inn..... Ville nok isåfall først forsikret meg om at dama og spor av hun var ute, og om han er villig til å fornye og gjøre plass til nye og felles ting Anonymous poster hash: b44fb...3e2
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #10 Skrevet 15. april 2014 Er mye av hennes ting der enda også - nemlig Han har begynt å fjerne en del Men likevel.. Tenker hele tiden på hun Og livet deres som de hadde Hi Anonymous poster hash: 27e2d...eeb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå