Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #1 Skrevet 15. april 2014 Har vært sammen med samboeren en del år. For et par år siden gjorde han det slutt pga at han sa han ikke hadde følelser for meg mer og bare så på meg som en venn. Jeg var knust, følte ikke det samme. Men innrettet meg etter det, han brukte lang tid på å skulle flytte ut da han ikke hadde råd til å overta leiligheten vi hadde så vi ble enig om at jeg skulle overta den. Han så på leiligheter til leie og bodde med meg fortsatt. Tror han innså rimelig raskt at det ble vanskelig for han økonomisk alene så han kom seg aldri ut. Han tjener ikke så bra. Etter hvert ville han at vi skulle prøve igjen, sa han savnet meg osv. Jeg er et svakt menneske når det kommer til han, så tok han tilbake selv om jeg brukte lang tid på å få sterke nok følelser for han igjen. Jeg tjener godt (ca 1.mill i året) så han vet nok at han ikke han ville fått et så lett liv uten meg, men føler ikke at han er så forelsket i meg lenger. Vi har lite sex og intimitet. Jeg elsker han, men har disse tankene om han bare valgte meg på grunn av pengene og tryggheten. Tørr ikke konfrontere han med disse tankene mine. Han er høy, mørk, kjekk, vet han kunne funnet noen andre. Jeg er ganske normalt pen, men mer opptatt av karriere og kanskje litt nerd i forhold til han. Tankene mine plager meg og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med de! Hva tror dere? Anonymous poster hash: 6bd25...67d
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #2 Skrevet 15. april 2014 Aner ikke, men sitter litt med samme følelse som deg. Jeg tror kjæresten min beholder meg pga pengene jeg har. Håper det ikke er sånn!! Anonymous poster hash: 0411a...e05
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #3 Skrevet 15. april 2014 Aner ikke, men sitter litt med samme følelse som deg. Jeg tror kjæresten min beholder meg pga pengene jeg har. Håper det ikke er sånn!! Anonymous poster hash: 0411a...e05 Det er fælt å føle det sånn. Håper ikke det jeg heller. Er vanlig at kvinner velger menn pga pengene, men er ikke så komfortabel med at en mann velger meg på grunn av det Hi. Anonymous poster hash: 6bd25...67d
Superdolly Skrevet 15. april 2014 #4 Skrevet 15. april 2014 Hvorfor tror du at du er så lite verdt at du må nøye deg med en mann som ikke har følelser for deg? Eller som du tror ikke har følelser for deg, skulle jeg vel skrevet. Fortjener du ikke mer? Jeg hadde ikke orket å være i et forhold der jeg måtte gå på nåler og ikke kunne spørre min mann om han elsket meg, av frykt for at han skulle forlate meg. Da ville jeg heller vært alene. Å levemed noen som man tror ikke elsker en, som man tror bare er sammen med en på grunn av penger... Det hadde jeg ikke villet.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #5 Skrevet 15. april 2014 Hvis man først har elsket noen og så begynt å se på den andre som en venn, tror jeg det er vanskelig å snu. Han ville prøve igjen etter å ha funnet ut hvor dyrt det er å bo alene. Du har svaret selv, men du håper du tar feil. Gutter er enkle. Om du tror at han ikke er interessert, så er han ikke interessert. Han kommer til å bli med noen andre så snart han har sjansen. Du kaster bort verdifull tid av ditt liv på en som ikke fortjener deg. Gi slipp på han, og finn en som matcher deg følelsesmessig og intellektuelt. Anonymous poster hash: c2828...81d
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #6 Skrevet 16. april 2014 Jeg har en bror som holder seg til dama kun pga av pengene hennes. Han og kompisene ler av det, ufint synes jeg. Anonymous poster hash: 694f2...4d4
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #7 Skrevet 16. april 2014 At du gidder..... Hvordan tror du fremtiden blir om du fortsetter med en mann du er så usikker på? Han vet nok hvor han har deg, og vet du er svak for han. Jeg ser for meg en mann som lever med deg, men som også har "andre liv" på siden. Du er hans økonomiske sikkerhet. Hadde aldri giddet, samme hva..... Anonymous poster hash: b8133...280
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #8 Skrevet 16. april 2014 Du kan jo teste ham litt. Si at du er redd han bare er sammen med deg på grunn av pengene og dere kanskje skal bo hver for dere en stund, men fortsatt være sammen. Eventuellt om han bidrar like mye økonomisk en periode som han måtte gjort dersom han hadde bodd alene. Vet ikke om det er gjennomførbart i praksis, men du kan sikkert få mange svar avhengig av hvordan han reagerer. Uansett så kanskje det får igang en samtale mellom dere om dette temaet. Hvis du ikke tør å ta det opp, synes jeg også du har mange svar. Du kan ikke fortsette i et forhold der du må gå på eggeskall fordi du er så redd at han skal ta sin hatt og gå. Anonymous poster hash: 6e4da...6f6
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #9 Skrevet 16. april 2014 har dere barn sammen? venter dere barn? det er jo mye mer enn penger man bidrar med i et forhold, i å skape et hjem. ta seg av barn, oppdragelse, male, snekre, fikse, mure, lage mat, bidra til stemninger, samtaler. hva bidrar han med? Anonymous poster hash: 48673...5b4
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #10 Skrevet 16. april 2014 Nå er ikke dette noe fasitsvar på noe som helst, men jeg har en venninne som mistenkte det samme. Hun tenkte ut et spørsmål, og tenkte hun kanskje fikk en pekepinn på hvor han var i forholdet utifra dette. I en litt trøblete periode spurte hun ham rett ut om han også tenkte på at de kunne trenge litt tid for seg selv fremover. Han var nølende enig, men ville få forholdet til å fungere, og de skulle selvfølgelig løse dette. Tusenkronersspørsmålet fra henne var da "hva om du flytter ut en periode, mens vi tenker gjennom forholdet vårt?" Svaret hans var ikke overraskende for henne. Han utbrøt bare at det hadde ikke han råd til... Anonymous poster hash: 147bf...9ae
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #11 Skrevet 16. april 2014 Det er jo sikkert bare riktig, det beviser ingenting. Det å bruke mye penger på å teste ut, det er ikke bare bare, for de som ikke har. finnes jo nok av de som skal flytte ut, og begge er dnige om det, der faktisk separasjon lar vente på seg, da ingen av dem ikke egentlig har råd. Nå er ikke dette noe fasitsvar på noe som helst, men jeg har en venninne som mistenkte det samme. Hun tenkte ut et spørsmål, og tenkte hun kanskje fikk en pekepinn på hvor han var i forholdet utifra dette. I en litt trøblete periode spurte hun ham rett ut om han også tenkte på at de kunne trenge litt tid for seg selv fremover. Han var nølende enig, men ville få forholdet til å fungere, og de skulle selvfølgelig løse dette. Tusenkronersspørsmålet fra henne var da "hva om du flytter ut en periode, mens vi tenker gjennom forholdet vårt?" Svaret hans var ikke overraskende for henne. Han utbrøt bare at det hadde ikke han råd til... Anonymous poster hash: 147bf...9ae Anonymous poster hash: 48673...5b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå