Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #1 Skrevet 15. april 2014 Jeg bare lurer. Selv har jeg en fra 1998 og en fra 2012. Dvs. barna mine har det. He he. De ble introdusert mandag, men jeg vet ikke om de kommuniserer. Flere som meg? Anonymous poster hash: 28699...157
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #3 Skrevet 15. april 2014 Nei... Anonymous poster hash: 19753...d3b
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #4 Skrevet 15. april 2014 Hvem kommuniserer? Barna? Eller furbyene? Anonymous poster hash: c6051...a7e
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #5 Skrevet 15. april 2014 Hvem kommuniserer? Barna? Eller furbyene? Anonymous poster hash: c6051...a7e Ha ha ha. Morsomt. Jeg mente Furbyene, men det hender jo at barna og snakker sammen iblant. Hvordan kan man IKKE elske en Furby?! HI Anonymous poster hash: 28699...157
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå