Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #1 Skrevet 15. april 2014 Jeg er saa lei meg for at Peaches Geldof doede forrige helg. Husker du moren hennes? Jeg innbiller meg at vi kanskje er omtrent paa samme alder. Husker du Michael Hutchence ogsaa? Det er virkelig tragiske greier, og jeg vet ikke hva jeg vil med dette, kanskje bare si at jeg synes det er veldig leit at Peaches doede og etterlot seg de to smaa guttene sine som hun levde for. Ok. Takk. Anonymous poster hash: 3ff30...d01
sug lut Skrevet 15. april 2014 #2 Skrevet 15. april 2014 Jeg husker Paula Yates, ja, men litt perifert og ukebladbasert - hun var en av de navnene som bare var der, og jeg husker henne og Bob Geldof og de rare navnene ungene fikk. Og jeg husker bruddet og Hutchence, og hans selvmord og hennes (antakelig) på datterens bursdag. Ikke en lett historie å leve med. Får håpe de andre barna hennes klarer seg med en så tung bør å bære.
Papegøyeblomst Skrevet 15. april 2014 #3 Skrevet 15. april 2014 Michael Hutchence begikk ikke selvmord, det var en ulykke under såkalt auto-erotic strangulation ( tror jeg det heter) ..Dvs at man nesten kveler seg selv under orgasme, for å øke nytelsen. Michael Hutchence, ja! Guud, han var kjekk! Var på INXS konsert på sentrum scene på 90-tallet.. RIP
sug lut Skrevet 15. april 2014 #4 Skrevet 15. april 2014 Michael Hutchence begikk ikke selvmord, det var en ulykke under såkalt auto-erotic strangulation ( tror jeg det heter) ..Dvs at man nesten kveler seg selv under orgasme, for å øke nytelsen. Nei, det var det Paula som hevdet på 60 Minutes. Dødsfallet ble vurdert til selvmord etter å ha gått bort fra at det var en ulykke, også fordi han var redd for å miste datteren.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #5 Skrevet 15. april 2014 Takk for at du svarte. Gode ord. Paula Yates var litt overalt i en periode. Plutselig dukket hun opp i en sang med the Blow Monkeys, husker jeg, men du har rett i at hun var perifer for oss nordmenn. Nyheten om Peaches satte meg mer ut enn jeg ville ha trodd. Det er virkelig trist, og ekstra 'urettferdig' fordi hun tilsynelatende endelig hadde det hun trengte i livet sitt. Man burde virkelig leve mens man kan det. Takk for praten, Sug. Og du minner meg ikke om Oprah mer heller. Anonymous poster hash: 3ff30...d01
Sint naken biltyv Skrevet 15. april 2014 #6 Skrevet 15. april 2014 Jeg er saa lei meg for at Peaches Geldof doede forrige helg. Husker du moren hennes? Jeg innbiller meg at vi kanskje er omtrent paa samme alder. Husker du Michael Hutchence ogsaa? Det er virkelig tragiske greier, og jeg vet ikke hva jeg vil med dette, kanskje bare si at jeg synes det er veldig leit at Peaches doede og etterlot seg de to smaa guttene sine som hun levde for. Ok. Takk. Anonymous poster hash: 3ff30...d01 Jeg husker både Michael og Paula og barna og alt. Har fulgt med på familien oppgjennom og spesielt Peaches. Er skikkelig lei meg for at hun døde, etter den tøffe oppveksten så hadde hun endelig fått det bedre. Stakkars Peaches, familien hennes og spesielt de søte små guttene og mannen Thomas. Rart å være lei seg for noen man ikke kjenner kanskje men.... Ikke er jeg Sug Lut heller, men svarte for det...
Sint naken biltyv Skrevet 15. april 2014 #7 Skrevet 15. april 2014 Michael Hutchence begikk ikke selvmord, det var en ulykke under såkalt auto-erotic strangulation ( tror jeg det heter) ..Dvs at man nesten kveler seg selv under orgasme, for å øke nytelsen. Michael Hutchence, ja! Guud, han var kjekk! Var på INXS konsert på sentrum scene på 90-tallet.. RIP Han hang seg selv han. Stakkars lillesøsteren til Peaches. Mistet både mor, far og søster... Leser altfor mye om Peaches om dagen, må slutte å tenke på det.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #8 Skrevet 15. april 2014 Michael Hutchence begikk ikke selvmord, det var en ulykke under såkalt auto-erotic strangulation ( tror jeg det heter) ..Dvs at man nesten kveler seg selv under orgasme, for å øke nytelsen. Nei, det var det Paula som hevdet på 60 Minutes. Dødsfallet ble vurdert til selvmord etter å ha gått bort fra at det var en ulykke, også fordi han var redd for å miste datteren. Michael Hutchence fikk antakligvis en hjerneskade da han var hos Helena Christensen i Danmark sommeren -92. Han tok det ikke helt alvorlig, men de som kjente ham mente at han endret personlighet og bl.a. mistet smakssansen sin. Deretter fulgte medisinering og diverse uheldige grep. Den natten han avsluttet livet hadde han virket deprimert og frustrert i telefonbeskjeder til et par venner, og han hadde drukket endel. Paula hevdet at det var en autoerotisk kvelning fordi hun ikke taklet at han skulle ha forlatt henne med vilje, er inntrykket de som kjente dem begge satt igjen med. Det ble en virkelig trist avslutning for noen ganske fantastiske mennesker. Anonymous poster hash: 3ff30...d01
Papegøyeblomst Skrevet 15. april 2014 #9 Skrevet 15. april 2014 Michael Hutchence begikk ikke selvmord, det var en ulykke under såkalt auto-erotic strangulation ( tror jeg det heter) ..Dvs at man nesten kveler seg selv under orgasme, for å øke nytelsen. Michael Hutchence, ja! Guud, han var kjekk! Var på INXS konsert på sentrum scene på 90-tallet.. RIP Han hang seg selv han. Stakkars lillesøsteren til Peaches. Mistet både mor, far og søster... Leser altfor mye om Peaches om dagen, må slutte å tenke på det. Det visste jeg faktisk ikke, trodde fortsatt det var en sex-ulykke jeg. Uansett, uendelig tragisk...
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #10 Skrevet 15. april 2014 Og takk for svar, Sterk Naken! Beklager ekskluderingen, for det mente jeg ikke. Det er bare det at jeg noen ganger spesifikt trenger direkte kommunikasjon med Sug, til tross for at hun ikke kjenner til min eksistens. Merkelig med det, eller hva? Anonymous poster hash: 3ff30...d01
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #11 Skrevet 15. april 2014 Og takk for svar, Sterk Naken! Beklager ekskluderingen, for det mente jeg ikke. Det er bare det at jeg noen ganger spesifikt trenger direkte kommunikasjon med Sug, til tross for at hun ikke kjenner til min eksistens. Merkelig med det, eller hva? Anonymous poster hash: 3ff30...d01 Trenger direkete kommunikasjon med Sug Lut? Tror du heller skal satse på direkte kommunikasjon med en profesjonell. Anonymous poster hash: e980b...f0f
sug lut Skrevet 15. april 2014 #12 Skrevet 15. april 2014 Takk for praten, Sug. Og du minner meg ikke om Oprah mer heller. Anonymous poster hash: 3ff30...d01 Jeg er like feit, men har bedre smak i bøker.
Sint naken biltyv Skrevet 15. april 2014 #13 Skrevet 15. april 2014 Og takk for svar, Sterk Naken! Beklager ekskluderingen, for det mente jeg ikke. Det er bare det at jeg noen ganger spesifikt trenger direkte kommunikasjon med Sug, til tross for at hun ikke kjenner til min eksistens. Merkelig med det, eller hva? Anonymous poster hash: 3ff30...d01 Trenger direkete kommunikasjon med Sug Lut? Tror du heller skal satse på direkte kommunikasjon med en profesjonell. Anonymous poster hash: e980b...f0f Må da være greit å trenge en slags bekreftelse fra fremmede? Folk er forskjellige og trenger forskjellige ting😉
LillaGorilla♥♥ Skrevet 15. april 2014 #14 Skrevet 15. april 2014 Jeg husker også dette godt, selv om jeg ikke var så altfor gammel. Jeg var stor fan av INXS og Bob Geldof, og satt klistra til skjermen ved Live Aid i 1985, enda jeg ikke var store knotten. Michael Hutchence var jo nydelig i sin storhetstid, og Paula Yates husker jeg pga ham. Fryktelig trist, hele familiehistorien. Noen får virkelig mer enn andre.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #15 Skrevet 15. april 2014 Og takk for svar, Sterk Naken! Beklager ekskluderingen, for det mente jeg ikke. Det er bare det at jeg noen ganger spesifikt trenger direkte kommunikasjon med Sug, til tross for at hun ikke kjenner til min eksistens. Merkelig med det, eller hva? Anonymous poster hash: 3ff30...d01 Trenger direkete kommunikasjon med Sug Lut? Tror du heller skal satse på direkte kommunikasjon med en profesjonell. Anonymous poster hash: e980b...f0f Må da være greit å trenge en slags bekreftelse fra fremmede? Folk er forskjellige og trenger forskjellige ting Ja.. noen trenger å gjemme seg i andre sine søppelbøtter for å ha oversikt over hvor mange øyevippehår de har mistet det siste døgnet... Det er jo ikke snakk om å søke bekreftelse fra fremmede, men frå en spesiell piraja på et nettforum... Hadde sjekka søppelbøttene mine nøye... Anonymous poster hash: e980b...f0f
sug lut Skrevet 15. april 2014 #16 Skrevet 15. april 2014 Jeg husker også dette godt, selv om jeg ikke var så altfor gammel. Jeg var stor fan av INXS og Bob Geldof, og satt klistra til skjermen ved Live Aid i 1985, enda jeg ikke var store knotten. Michael Hutchence var jo nydelig i sin storhetstid, og Paula Yates husker jeg pga ham. Fryktelig trist, hele familiehistorien. Noen får virkelig mer enn andre. Jeg hadde ikke noe forhold til INXS, syntes de var kjedelige, og Bob G bare gjennom Boomtown Rats og I don't like Mondays før Band Aid og Live Aid. Men det er noen med at alle disse var del av ungdomsuniverset sånn et sted uti kantene. Men uansett, å være barn av en så ustabil mor kan ikke ha skapt det beste grunnlaget for en stabil voksenrolle.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #17 Skrevet 15. april 2014 Jeg husker også dette godt, selv om jeg ikke var så altfor gammel. Jeg var stor fan av INXS og Bob Geldof, og satt klistra til skjermen ved Live Aid i 1985, enda jeg ikke var store knotten. Michael Hutchence var jo nydelig i sin storhetstid, og Paula Yates husker jeg pga ham. Fryktelig trist, hele familiehistorien. Noen får virkelig mer enn andre. Da jeg saa Michael Hutchence i "Listen Like Thieves"-videoen tror jeg at jeg kjente seksuelle foelelser for en voksen mann for foerste gang. Han var visstnok selv veldig sensuell og generelt opptatt av sex. Da han var sammen med Kylie Minogue ble hun visst ordentlig klar over sin egen seksualitet, og begynte aa se paa seg selv som et seksuelt vesen. Han minte litt om Jim Morrison i bevegelsene. Jeg tror dessverre han mistet denne sensualiteten sin da han fikk hodeskaden, for virket virkelig annerledes etter det. Han la paa seg og virket ikke helt tilstede. Takk for flere svar. Jeg har tenkt saa mye paa Peaches og hvor tragisk doedsfallet hennes er. Det er saa vondt at hun saa gjerne ville leve for barna sine, og saa doede hun likevel lenge foer moren gjorde. Jeg haaper virkelig at toksilogirapporten vil vise at hun doede av noe annet enn dop, slik at folk ikke kan si at hun 'bare' var en junkie til som tok kvelden. RIP Peaches Geldof. HI. Anonymous poster hash: 3ff30...d01
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #18 Skrevet 15. april 2014 Sug- Hva med The Smiths? Selv er jeg en av de bloedende hjerter gamle Moz reddet livet til. Jeg var en patetisk tenaaring. HI. Anonymous poster hash: 3ff30...d01
Sint naken biltyv Skrevet 15. april 2014 #20 Skrevet 15. april 2014 Og takk for svar, Sterk Naken! Beklager ekskluderingen, for det mente jeg ikke. Det er bare det at jeg noen ganger spesifikt trenger direkte kommunikasjon med Sug, til tross for at hun ikke kjenner til min eksistens. Merkelig med det, eller hva? Anonymous poster hash: 3ff30...d01 Trenger direkete kommunikasjon med Sug Lut? Tror du heller skal satse på direkte kommunikasjon med en profesjonell. Anonymous poster hash: e980b...f0f Må da være greit å trenge en slags bekreftelse fra fremmede? Folk er forskjellige og trenger forskjellige ting Ja.. noen trenger å gjemme seg i andre sine søppelbøtter for å ha oversikt over hvor mange øyevippehår de har mistet det siste døgnet... Det er jo ikke snakk om å søke bekreftelse fra fremmede, men frå en spesiell piraja på et nettforum... Hadde sjekka søppelbøttene mine nøye... Anonymous poster hash: e980b...f0f *fniiiis* Blitt intellektuell på dine gamle dager? 😛
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #21 Skrevet 15. april 2014 "Why Pamper Life's Complexities When the Leather Runs Smooth on the Passenger Seat?" Anonymous poster hash: 3ff30...d01
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #22 Skrevet 15. april 2014 Nå følte jeg meg plutselig veldig ung.. Jeg var ikke engang født når Live aid var. Anonymous poster hash: e66d8...b1f
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #23 Skrevet 15. april 2014 Takk for praten, Sug. Og du minner meg ikke om Oprah mer heller. Anonymous poster hash: 3ff30...d01 Jeg er like feit, men har bedre smak i bøker. Hva burde man lese denne paasken, synes du? HI. Anonymous poster hash: 3ff30...d01
sug lut Skrevet 15. april 2014 #24 Skrevet 15. april 2014 Takk for praten, Sug. Og du minner meg ikke om Oprah mer heller. Anonymous poster hash: 3ff30...d01 Jeg er like feit, men har bedre smak i bøker. Hva burde man lese denne paasken, synes du? HI. Anonymous poster hash: 3ff30...d01 Vel, for meg er det helt nødvendig å lese hele Fables-serien, http://en.wikipedia.org/wiki/Fables_%28comics%29#Trade_paperbacks. Jeg synes sånn generelt at man bør lese noe man kan drukne i over en lengre periode når det først er ferie. Du da?
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #25 Skrevet 15. april 2014 Enig! Om har har sjansen burde man alltid lese seg ordentlig langt bort i ferier. Naar det gjelder egne leselister maa jeg dessverre innroemme at boekene og jeg avsluttet vaart pasjonsfylte kjaerlighetsforhold for mer enn ti aar tilbake, og selv om jeg har foersoekt saa klarer jeg ikke aa finne tilbake til der vi var. Saa takk for anbefaling. Fables-serien skal sjekkes ut. Ha en god natt! HI. Anonymous poster hash: 3ff30...d01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå