Gå til innhold

Hva har der gjort i dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

 

Anonymous poster hash: 5a729...de3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Handlet inn til påskegg for to av gutta mine og mannen. :)

Skrevet

Tok med meg minste og dro til byen :) Der kikket vi på leker, vi var på søstrene Grene, kikket litt på klær, kjøpte bøker og og en tegnebok. Åt big bite og spiste is :) Kosa oss skikkelig :)



Anonymous poster hash: b5e72...0cc
Skrevet

Jeg og lillegutt har vært på påskebesøk hos oldemor med påskebukett;-)

 

Anonymous poster hash: 25cea...3f9

Gjest Tittentott
Skrevet

Ryddet og vasket, kjøpt påskeegg og tulipaner :-)

Skrevet

Jobbet, laget middag til mann og barn, og ryddet. Ikke rukket stort mer!

 

Anonymous poster hash: e096e...27e

Skrevet

Vært i kapellet og sett på pappan min i kisten sin😢😢😢

 

Anonymous poster hash: 3a98e...4d6

Skrevet

Vært i kapellet og sett på pappan min i kisten sin😢😢😢

 

Anonymous poster hash: 3a98e...4d6

Kodolerer 💕

 

Anonymous poster hash: 4db63...e6f

Skrevet

 

Vært i kapellet og sett på pappan min i kisten sin😢😢😢

 

Anonymous poster hash: 3a98e...4d6

Kodolerer 💕

 

Anonymous poster hash: 4db63...e6f [/quote

 

Kondolerer*

 

Anonymous poster hash: 4db63...e6f

Skrevet

Trent dobbelttime på elixia, hjem og dusje, dro på kontoret, jobbet i 4 timer, handlet mat og nå slapper jeg av i solen med en bok. :-)

Skrevet

Guttungen og jeg har vært på skitur. Handlet og grillet. Koser oss med påskeferie.

 

Anonymous poster hash: a3f58...460

Skrevet

Fekk ligge attpå i dag. Opp og rydde etterpå... Deretter dro vi alle mann alle i Gapahuken i skogkanten med nokre venner og grilla :) Kjekt!

Skrevet

Vært på fisketur og dratt inn en torsk på 6,5 kg, skal bli god til middag imorgen! :)

 

Anonymous poster hash: cb0aa...995

Skrevet

Vasket ned kjøkkenet og støvsuget gulvene i håp om at det skal sette i gang litt kynnere, men det er stille sålangt...nå er det klesvask og en big one pizza i nebbet...

Skrevet

Hjemme med snørrete og megagretten unge.. Mens det var sovetid prøvde jeg å rydde litt, så begynnte hunden å kaste opp...

 

Anonymous poster hash: 1d108...da5

Skrevet

Vært på jobb. Sløvan før jeg dro på jobb og når jeg kom hjem (dro tidlig siden det var stille. Skulle egentlig være ferdig nå) Har laget biff middag til meg og gubben, må dra nytten av at vi har barneri.

Ungene har vært på fjellet med farmor, ista ble de levert på hytta hos mormor. Så koselig å se mannen litt når vi er hjemme alene. Vi jobber turnus begge to,så vi ser hverrandre ikke mye. Han kommer og legger seg når jeg står opp, og drar på jobb litt etter jeg kommer hjem. Herlig med påske. Men imorra kveld drar jeg på hytta til ungene. Må bare hjemmom lørdag for å jobbe. Ikke lang vei så går fint.

 

Anonymous poster hash: 1649d...789

Skrevet

Fulgt unge på SFO, vært på jobb, handlet to bursdagsgaver og litt påskegodt, laget middag. Nå later jeg meg mens mannen rydder :-)

 

Anonymous poster hash: 1e46a...de8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...