Gjest Skrevet 15. april 2014 #2 Skrevet 15. april 2014 Handlet inn til påskegg for to av gutta mine og mannen.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #3 Skrevet 15. april 2014 Tok med meg minste og dro til byen Der kikket vi på leker, vi var på søstrene Grene, kikket litt på klær, kjøpte bøker og og en tegnebok. Åt big bite og spiste is Kosa oss skikkelig Anonymous poster hash: b5e72...0cc
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #4 Skrevet 15. april 2014 Jeg og lillegutt har vært på påskebesøk hos oldemor med påskebukett;-) Anonymous poster hash: 25cea...3f9
Gjest Tittentott Skrevet 15. april 2014 #5 Skrevet 15. april 2014 Ryddet og vasket, kjøpt påskeegg og tulipaner :-)
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #7 Skrevet 15. april 2014 Jobbet, laget middag til mann og barn, og ryddet. Ikke rukket stort mer! Anonymous poster hash: e096e...27e
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #8 Skrevet 15. april 2014 Vært i kapellet og sett på pappan min i kisten sin😢😢😢 Anonymous poster hash: 3a98e...4d6
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #9 Skrevet 15. april 2014 Vært i kapellet og sett på pappan min i kisten sin😢😢😢 Anonymous poster hash: 3a98e...4d6 Kodolerer 💕 Anonymous poster hash: 4db63...e6f
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #10 Skrevet 15. april 2014 Vært i kapellet og sett på pappan min i kisten sin😢😢😢 Anonymous poster hash: 3a98e...4d6 Kodolerer 💕 Anonymous poster hash: 4db63...e6f [/quote Kondolerer* Anonymous poster hash: 4db63...e6f
Gemini77 Skrevet 15. april 2014 #11 Skrevet 15. april 2014 Trent dobbelttime på elixia, hjem og dusje, dro på kontoret, jobbet i 4 timer, handlet mat og nå slapper jeg av i solen med en bok. :-)
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #12 Skrevet 15. april 2014 Guttungen og jeg har vært på skitur. Handlet og grillet. Koser oss med påskeferie. Anonymous poster hash: a3f58...460
Bondejenta Skrevet 15. april 2014 #14 Skrevet 15. april 2014 Fekk ligge attpå i dag. Opp og rydde etterpå... Deretter dro vi alle mann alle i Gapahuken i skogkanten med nokre venner og grilla Kjekt!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #15 Skrevet 15. april 2014 Vært på fisketur og dratt inn en torsk på 6,5 kg, skal bli god til middag imorgen! Anonymous poster hash: cb0aa...995
L'attente Skrevet 15. april 2014 #16 Skrevet 15. april 2014 Vasket ned kjøkkenet og støvsuget gulvene i håp om at det skal sette i gang litt kynnere, men det er stille sålangt...nå er det klesvask og en big one pizza i nebbet...
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #17 Skrevet 15. april 2014 Hjemme med snørrete og megagretten unge.. Mens det var sovetid prøvde jeg å rydde litt, så begynnte hunden å kaste opp... Anonymous poster hash: 1d108...da5
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #18 Skrevet 15. april 2014 Vært på jobb. Sløvan før jeg dro på jobb og når jeg kom hjem (dro tidlig siden det var stille. Skulle egentlig være ferdig nå) Har laget biff middag til meg og gubben, må dra nytten av at vi har barneri. Ungene har vært på fjellet med farmor, ista ble de levert på hytta hos mormor. Så koselig å se mannen litt når vi er hjemme alene. Vi jobber turnus begge to,så vi ser hverrandre ikke mye. Han kommer og legger seg når jeg står opp, og drar på jobb litt etter jeg kommer hjem. Herlig med påske. Men imorra kveld drar jeg på hytta til ungene. Må bare hjemmom lørdag for å jobbe. Ikke lang vei så går fint. Anonymous poster hash: 1649d...789
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #19 Skrevet 15. april 2014 Fulgt unge på SFO, vært på jobb, handlet to bursdagsgaver og litt påskegodt, laget middag. Nå later jeg meg mens mannen rydder :-) Anonymous poster hash: 1e46a...de8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå