Gå til innhold

Setefødsel..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært på UL i uke 32 idag, og fått vite at mini nå ligger med rompa ned. Er andre graviditeten her, så han har fortsatt ganske god plass og ennå tid til at han kan finne på å snu seg rette veien, men...jeg tenker selvfølgelig på fødselen. Hva hvis han ikke snur seg?

Noen som har gjennomgått en setefødsel og som kan fortelle meg litt hvordan det var? Evt. noen som har prøvd både "vanlig" og sete?

Hvor vanlig er det å få keisersnitt på grunn av seteleie? Har egentlig aldri vært særlig lysten på keisersnitt, men hvis setefødsel er et rent helvete i forhold til en vanlig fødsel (som jo kan være et helvete nok hehe, forrige endte med tang, synes i grunn det var ille nok;), vil jeg gjerne vite mulighetene.

Anonymous poster hash: 10681...0a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be om vending. Har gjort det selv i to svangerskap, og barna har kommet med hodet først. Anbefales!

Anonymous poster hash: 91a8d...d1c

Skrevet

Hvordan foregår det? Dytt og dra på utsida rett og slett?:)

Skrevet

Hvordan foregår det? Dytt og dra på utsida rett og slett?:)

Ja, rett og slett. Litt ubehagelig, men fort gjort. Det er ca 50% sjanse for at de klarer å snu barnet, så det er ikke garantert at det går. Selv har jeg to vellykkede vendinger uten komplikasjoner.

Anonymous poster hash: 91a8d...d1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...