Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #1 Skrevet 15. april 2014 Vet dere om noen kakeposer eller andre "ferdig" desserter som er glutenfrie? Får besøk av en venninne rett etter jobb som har glutenallergi. Har lyst til å lage noe godt vi kan kose oss med siden vi begge begynner påskeferien idag. Jeg selv er veldig glad i vaniljekesam med friske bær/frukt. Er det gluten i vaniljekesamen? Sikkert dumt spørsmål men har aldri laget noe glutenfritt før da hun alltid har hatt med seg egen mat selv de gangene hun har kommet på besøk. Anonymous poster hash: da45b...550
MammantilNurket Skrevet 15. april 2014 #2 Skrevet 15. april 2014 (endret) Du kan fint servere kesam og bær til en med glutenallergi Du kan også servere en god sorbet eller iskrem med bær. Pavlova med vaniljekrem og bær er også superenkelt og veldig godt. Det finnes en pose-variant, men jeg har aldri brukt den selv. Lag marengsbunnen selv - det går kjempefort og du har full kontroll på hva som er i den Endret 15. april 2014 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #3 Skrevet 15. april 2014 Toro sine mixer skal være glutenfrie. Husker ikke om det var brownies eller sjokoladekake Anonymous poster hash: 0933f...4e2
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #4 Skrevet 15. april 2014 Toro sine mixer skal være glutenfrie. Husker ikke om det var brownies eller sjokoladekake Anonymous poster hash: 0933f...4e2 Regal sin brownies og Toro's langpannesjokoladekake Anonymous poster hash: 234cc...c39
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #5 Skrevet 15. april 2014 Tusen takk for mange gode svar Anonymous poster hash: da45b...550
It's all about me Skrevet 15. april 2014 #6 Skrevet 15. april 2014 Toro sine muffins er også glutenfrie. Jeg bruker ofte den lyse varianten, tilsetter kanel og lager eplekake ut av den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå