Gå til innhold

Noen vernepleiere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvordan utdannelsen er, mye obligatorisk? Vanskelig å finne praksisplass? Hvilke typer praksisplasser er det som er aktuelle? Må man jobbe turnus?

Og hvor jobber dere nå? Fortell fortell!

Lurer fordi jeg har søkt denne utdannelsen nå :)

Anonymous poster hash: 9a6ae...2c5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utdannelsen har en del obligatorisk. Praksisplass er det skolen som fikser. Man må ikke jobbe turnus, men de fleste stillingene som lyses ut er turnusjobbing. Praksisplass kan feks være i bolig. Jeg jobber i bolig og trives veldig, veldig godt. Men skal starte på en master til høsten, vil ikke jobbe turnus. Ønsker meg en åtte til halv fire jobb med fleksitid og valgfri ferie.

Anonymous poster hash: b7374...211
Skrevet

Enkel utdanning, på linje med spl. Skolen ordner praksisplass, ikke alltid man får førstevalget, men man kan stort sett komme med ønsker. Stort sett alle steder hvor mennesker oppholder seg over tid er aktuelle praksisplasser/arbeidsplasser. Barnehage, skole, bolig, dagsenter, nav, rusomsorg, arbeidssenter, asylmottak, sykehjem, opplæringskontor, voksenopplæring, norskopplæring, ungdomsinstitusjoner, avlastning, rehabilitering, aktivitetssenter osv. Nærmest ubegrenset vil jeg si. Fin utdannelse, lett å finne arbeid, fleksibilitet og tja, fin utdannelse. Og gode muligheter for fordypning og videreutdanning.

Skrevet

Lurer jeg og, så dytter:-):-)

Anonymous poster hash: cce2e...edd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...