Gå til innhold

Dere med MYE hodepine, hvilket yrke har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor stor prosentandel klarer du å jobbe?

Må du gå daglig på forebyggende medisiner?

Anonymous poster hash: 36804...791

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber som lærer.

Har hodepine nesten daglig i skoleåret. Helt grusomt!

Jobber full stilling, men er mye borte fra jobb, siden jeg noen dager våkner uten at hodepinen har gitt seg.

Har nå startet på forebyggende medisin for en uke siden, og så langt ingen kraftige anfall, så det lover godt!

Her har det gått veldig utover mann og barn at jeg er så mye syk, så burde nok ha sykemeldt meg, men har ikke samvittighet til det, og hvis jeg får til å fungere med medisin, er jo uansett det det beste!

Anonymous poster hash: 16ddb...cc7

Skrevet

Jobber i bokhandel, ca 40%.

Tar ikke forebyggende medisiner, det som er mest forebyggende er nok hvile, nok søvn, frisk luft og ikke stresse. Har flere dager med hodepine enn uten i løpet av en måned, men hender bare 3-4 netter i måneden at det er så ille at jeg ikke får sove. Som regel går det greit å ta smertestillende før jeg legger meg og sover da natten gjennom.

Anonymous poster hash: 35b90...6ea
Skrevet

Tar en doktorgrad og sitter stort sett foran en pc hele dagen. Fungerer absolutt ikke for meg, først og fremst fordi det er mye stress knyttet til å bli ferdig til rett tid, og jeg har dårlig samvittighet på hjemmebane for all ekstratiden som går med i den anledning. Har stort sett jobbet 80%, men tror jeg skulle klart 100 med en vanlig ni-til-fire jobb, der jeg ikke har en avhandling hengende over meg hele tiden.

Skulle egentlig ha gått på forebyggende, og begynte å teste ut noen alternativer for et par år siden. Måtte imdliertid slutte, ettersom vi prøvde å bli gravid.

Anonymous poster hash: ee132...753
Skrevet

Er lærer, jobber 100 %.

Får migreneanfall ca en gang i mnd. Synsforstyrrelser og etterfulgt hodepine. Går ikke på medisiner.

Anonymous poster hash: db29c...b0b

Skrevet

Jobber som avdelingsleder i en travel bedrift. Migrene ca 1 gang i måneden i gode perioder, svakere hodepine ca 2 ganger i uka. Da bruker jeg paracet. Det som fungerer for meg er nok søvn og hvile. Ikke alltid enkelt for en trebarnsmor i lederstilling, men jeg forsøker så godt jeg kan å ta vare på meg.

Anonymous poster hash: 7aede...2b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...