Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #1 Skrevet 15. april 2014 Han er bare to år og jeg hadde ønske om å gi han sitt første påskeegg Nå kommer jeg som en go nummer to. I tillegg har svigermor puttet oppi melkesjokolade og en pakke gump, og det synes jeg var unødvendig. Anonymous poster hash: 4b195...886
hms33 Skrevet 15. april 2014 #2 Skrevet 15. april 2014 Kjære deg..... Det er snakk om et påskeegg livet går videre!!!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #3 Skrevet 15. april 2014 Huff, livet suger virkelig. Dette kommer han nok til å huske hele sitt liv. NOT! Perspektiv kvinne, hvis du ikke troller da. Noe jeg virkelig håper... Anonymous poster hash: 2b621...a86
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #4 Skrevet 15. april 2014 Pust ut og slapp av... Dette er ikke verdens undergang.. Du kan jo fortsatt gi han et eget egg.. Velg dine kamper, og velg hva som skal ødelegge dagen din.. Anonymous poster hash: c427b...792
Serepta Skrevet 15. april 2014 #5 Skrevet 15. april 2014 Hjelp! Håper du tuller med dette innlegget her, HI?
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #6 Skrevet 15. april 2014 Hønemor, get over it! Forresten, gomp er godt:) Anonymous poster hash: 1963b...93f
❤lille stjerne❤ Skrevet 15. april 2014 #7 Skrevet 15. april 2014 Synes bare det er hyggelig når bestemor kommer med pådkegodt jeg, så er jenta heldig og har to egg og er superfornøyd. Vi hjelper henne å posjonere så hun ikke stapper i seg for mye av gangen.
Kamomille Skrevet 15. april 2014 #8 Skrevet 15. april 2014 Og problemet er?? tro meg: han kommer neppe til å huske av HVEM eller NÅR han fikk sitt første ( eller andre eller tredje) påskeegg!!
Snuppelupp1988 Skrevet 15. april 2014 #10 Skrevet 15. april 2014 Ungen bryr seg ikke om hvem han får egget fra. Rekkefølgen er det noe du bryr deg om. For han er du en ener Si ifra til svigermor på en fin måte at nesteår ffår hun bare vente hvis dette er viktig for deg
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #11 Skrevet 15. april 2014 Hehehehe, synes virkelig synd på mange av disse svigermødrene altså.... HI, du må tulle, mener du seriøst at du furter over av farmor har gitt barnet påskeegg? Jeg får lyst til å filleriste deg litt, hva med å ha et litt positivt fokus på hva farmor gjør for ungen... Anonymous poster hash: 8836f...5c2
DaTuMa Skrevet 15. april 2014 #12 Skrevet 15. april 2014 Her fikk alle barna påskeegg av mormor. Tilogmed minsten på 8 mnd. Så koselig tenker jeg, at mormor vil gjøre stas på ungene. Minsten fikk selvfølgelig ikke godteri i sitt, men frukt
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #13 Skrevet 15. april 2014 Han er bare to år og jeg hadde ønske om å gi han sitt første påskeegg Nå kommer jeg som en go nummer to. I tillegg har svigermor puttet oppi melkesjokolade og en pakke gump, og det synes jeg var unødvendig. Anonymous poster hash: 4b195...886 Han er bare to år og jeg hadde ønske om å gi han sitt første påskeegg Nå kommer jeg som en go nummer to. I tillegg har svigermor puttet oppi melkesjokolade og en pakke gump, og det synes jeg var unødvendig. Anonymous poster hash: 4b195...886 Jeg heier på svigermor. Siden du synes at sjokolade og snop i påskeegget er unødvendig så er du sikkert en sånn hysterisk kjerring som putter frukt og grønnsaker i påskeegget. Og som selvfølgelig føler seg truet siden hennes påskeegg sikkert blir mottatt mye bedre enn ditt med økologiske rosiner oppi. Anonymous poster hash: a5cef...545
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #14 Skrevet 15. april 2014 Min mamma sender alltid påskeegg og påskepakke til ungene. Utrolig koselig Anonymous poster hash: 7891c...993
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #15 Skrevet 15. april 2014 Mine barn har ikke fått noe som helst av besteforeldrene de, og da jeg spurte om de kunne være der en dag i løpet av påska (pga planleggingsdag) fikk jeg til svar: "Ja, jeg kan vel ta de, om du ikke har noen andre". Da er det snakk om besteforeldre på 60 år, uten noen planer i hele påsken, med grei økonomi. Null interesse for oss og barnebarna, har ikke vært her på besøk siden jul enda vi bor 10 min unna hverandre. Aldri noe initiativ, aldri noe ekstra til ungene, aldri noe som helst.... DET er sårt det, du aner ikke hvor godt du har det! Anonymous poster hash: 8836f...5c2
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #16 Skrevet 15. april 2014 Her har aldri ungene fått påskeegg av meg. Dette har bestemødrene hatt lyst til å ta seg av. Jeg er bare glad jeg slipper styret. Jeg synes litt synd i svigermødre jeg, de kan jo ikke gjøre noe rett. Her har svigermor brydd seg om barnebarn og gitt ungen påskeegg. Har hun flere barnebarn? Hva haddde dommen vært om hun hadde gitt de andre barnebarna og ikke din gutt? Hurpe? Anonymous poster hash: d7f97...60e
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #17 Skrevet 15. april 2014 Det kan da jamen ikke være enkelt og lykkes som svigermor i dag... Her kommer svigermor med påskeegg til både barnebarn og til oss, vi er så heldige som har henne! Og jeg tenker som så at jo flere som er glad i ungene mine og som er med på å ta vare på, oppdra og skjemme de bort litt, jo bedre vil de ha det. Synes du burde gi svigermor et påskeegg, jeg! Som takk! :-) Anonymous poster hash: 34467...17c
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #18 Skrevet 15. april 2014 Herregud for et problem... Syns hun var snill jeg Anonymous poster hash: 7a6e6...e03
Gjest lillehi Skrevet 15. april 2014 #19 Skrevet 15. april 2014 Skjønner virkelig ikke problemet!! Lurer på hva du gjør hvis du får VIRKELIGE problemer en dag! Hjelpe meg.....😼
Von Hertelhofen Skrevet 15. april 2014 #20 Skrevet 15. april 2014 Har en liten følelse av at du troller, men svarer fordet Smil og si tusen takk til svigermor. Neste år sier du: jeg har så lyst å gi påskeegg til ungen min selv, hvis du har lyst å gi noe så blir vi/ungen kjempeglad for feks en femtilapp. Enig med at det kan fort bli for mye godterier.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #21 Skrevet 15. april 2014 Her kommer svigermor bort med påskeegg i dag før vi reiser på fjellet i morgen. Men den gleden skal hun ikke få, så jeg løp ut i går og kjøpte de største eggene jeg kunne finne. Og nå sitter to fornøyde barn og gomler og spiser seg mett på alt som heter påskeegg. Haha, jeg er best. Bare meg meg meg!!! Anonymous poster hash: 1963b...93f
Elsker livet Skrevet 15. april 2014 #23 Skrevet 15. april 2014 Jeg har forstått det slik at når jeg en gang blir bestemor må jeg spørre først. Ellers er det jo ren gambling.Eller.. det blir det jo uansett. Kan jo risikerer jeg maser for mye.
LittLykkelig Skrevet 15. april 2014 #24 Skrevet 15. april 2014 Ups.. Jeg har akkurat kjøpt påskeegg til fadderbarnet mitt. Tenkte ikke over at mor kunne bli støtt, for meg var det bare en hyggelig liten gest..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå