Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #1 Skrevet 15. april 2014 Forklar meg hvordan ett barn har "gamle kloke øyne"..................... Forklar hvordan ett brn har "psykiske evner"............ Forklar meg hvordan man kan finne ut om ett barn "er i kontakt med sin kilde" Hører dere ikke selv hvor utrolig dumt dette høres ut? Nå har jeg lest inne på Elins Vei, og herregud for noe sludder og vrøvvel..... Alt kan jo passe og ingen ting kan passe, det kommer jo an på øyet som ser. Dette var dagens bulshit. Det skremmer meg at voksene og tilsynelatende intligente personer faktisk tar dette seriøst. Grøss, hvordan skal denne verden bli? Anonymous poster hash: 9cfca...5bf
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #2 Skrevet 15. april 2014 Personlig tar jeg slike ting med stor ro og bryr meg ikke nevneverdig. På lik linje som andre er opptatt av trening, kosthold og andre ting. Synes du viser deg som et utrolig dårlig menneske som må rakke ned på det andre er opptatt av. Hvilken glede gir det deg å rakke ned på andre mennesker? Hva om andre sitter og gjør narr av det du tror på? Hvordan føler du deg da? Synes du skal vokse opp og lære deg å respektere andre menneskers interesser og tro. Det skader ingen å tro på dette. Anonymous poster hash: 01ad4...e5c
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #3 Skrevet 15. april 2014 Så enig! Anonymous poster hash: 53153...68d
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #4 Skrevet 15. april 2014 At voksne får seg til å skrive "serr" er minst like skremmende... Anonymous poster hash: 14831...62a
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #5 Skrevet 15. april 2014 Beskrivelsen av de voksne høres ut som navere... Og indigobarn passer på veldig mange afrikanske barn her jeg bor, jeg synes de stort setter uoppdragne. Anonymous poster hash: 77bc3...9f8
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #6 Skrevet 15. april 2014 Noen tror på Jesus, andre tror på kraften i seg selv. Vil anbefale deg å fokusere på deg selv fremfor hva andre velger å tro på. Sparer deg sikkert for litt irritasjon i det lange løp. Anonymous poster hash: 4bde9...88e
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #7 Skrevet 15. april 2014 Beskrivelsen av de voksne høres ut som navere... Og indigobarn passer på veldig mange afrikanske barn her jeg bor, jeg synes de stort setter uoppdragne. Anonymous poster hash: 77bc3...9f8 Når jeg leste om indigobarn så kunne jeg virkelig ikke se noe positivt i å være det. De beskrivlesene kan passe de fleste. Min søster traff mange av de. Hun har problemer med autoriteter, alltid hatt. Kan av den grunn ikke holde på en jobb. Er veldig ustabil og er veldig selvsentrert. Hun har mottatt stønader fra nav siden tidlig tyveårene. Anonymous poster hash: 98391...4a9
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #8 Skrevet 15. april 2014 Drit i å rekke ned på megh, jeg bare lurer på hvordan man ser at ett barn, ett BARN har gamle kloke øyne?????????????????????? Seriøst asså.............. Anonymous poster hash: 9cfca...5bf
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #9 Skrevet 15. april 2014 Intiligent? Serr??? Anonymous poster hash: 56f2c...e8c
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #10 Skrevet 15. april 2014 Drit i å rekke ned på megh, jeg bare lurer på hvordan man ser at ett barn, ett BARN har gamle kloke øyne?????????????????????? Seriøst asså.............. Anonymous poster hash: 9cfca...5bf Akkurat det har vært et kjent uttrykk blant helt normale, jordnære personer i flere menneskealdre, så det er ikke spesielt alternativt. Tips - du har bedre sjanser for å få ordentlige svar hvis du ikke først prøver å latterliggjøre de som liksom skal gi deg svaret. Å latterliggjøre de du ønsker noe av, er.... vel, lite intelligent Anonymous poster hash: 14831...62a
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #11 Skrevet 15. april 2014 Jeg tror egentlig bare det betyr et at barnet stirrer med litt oppsperrede øyne og ikke viser så mye mimikk i ansiktet. Muligens også at barnet har litt problemer med å fokusere riktig slik at det ser ut som om blikket er festet på et pungt langt borte. Anonymous poster hash: 812c4...c47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå