Gå til innhold

Enkelt koldtbord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hopp!
Idag skal jeg servere et enkelt koldtbord. Og jeg lurte på om dere hadde noen gode forslag til hva jeg kan servere? Kommer både voksne og barn.
Jeg tenker:

En salat
Eggerøre
Røkelaks
Spekskinke/pølse
Potetsalat
Rundstykker

Synes det virka så lite, men samtidig skal det jo være enkelt..Gosj..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og hopp!

Idag skal jeg servere et enkelt koldtbord. Og jeg lurte på om dere hadde noen gode forslag til hva jeg kan servere? Kommer både voksne og barn.

Jeg tenker:

En salat

Eggerøre

Røkelaks

Spekskinke/pølse

Potetsalat

Rundstykker

Synes det virka så lite, men samtidig skal det jo være enkelt..Gosj..

kyllinglår eller vinger er lett og slenge på og alltid en hit blandt de minste;)

Skrevet

Hva med noe pålegg som skinke, kyllingpålegg, noe ost ?

Skrevet

Ost og kylling skal bli! 
Herregud, jeg er så fjern. Ikke bare bare å være i påskeferiemodus..

Skrevet

Synes karbonader og løk er greit å ha med for dei kresne, men eg ville ikkje begynt å lage karbisar no om koldtbordet skal serverast i dag.

Synes det du har lista opp høyrest greit ut :)

Skrevet

Kommer litt an på hva du legger i enkelt...jeg syns det er enkelt å helsteke en ørret...og det gjør seg bra på et koldtbord

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Høres helt greitt ut for et enkelt koldtbord, men jeg tror som andre er inne på her at jeg ville hatt med to enkle ting til - en ost eller to og noe pålegg som ikke var speket.  Det kan være så enkelt som en eller annen kokt skinke, kyllingpålegg eller kalkumpålegg eller noe sånn.

Skrevet

Høres helt greitt ut for et enkelt koldtbord, men jeg tror som andre er inne på her at jeg ville hatt med to enkle ting til - en ost eller to og noe pålegg som ikke var speket.  Det kan være så enkelt som en eller annen kokt skinke, kyllingpålegg eller kalkumpålegg eller noe sånn.

Hoho, selvsagt må jeg ha noe som ikke er speket, jeg er jo gravid :D (kom jeg på)

men nå har jeg laget ferdig og det står klart dandert i kjøleskapet. Veldig fornøyd med resultatet selv, var bare stressa i formiddag. Helt uten grunn egentlig for nå har jeg jo all verdens med tid.

Nyt sola og ha en flotters dag mennesker :)

Skrevet

Kabaret hører hjemme på et koldtbord :-)

Skrevet

Bruk ferdig pizzabun smør på litt ketshup og rull inn pølser. Kutt det så opp i små biter og stek i ovnen. Er en vinner hos barna...

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Tør du virkelig signere på nick når du skal ha KOLDTBORD? :D

Hva med..taco?

Skrevet

Eggesalat går alltid rett hjem her.. :) Kokt egg i små biter, majones, gressløk og aromat. Kjempelett og veldig godt.

Skrevet

Tør du virkelig signere på nick når du skal ha KOLDTBORD? :D

Hva med..taco?

Jeg er white trash og stolt av det :P

Haha, nei jeg burde tenkt meg om. Burde så absolutt vært anonym :P La meg trekke tilbake koldtbord og kalle det "fornorsket tapas". Da blir det classy :D

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Fornorsket tapas - glimrende!   

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...