Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elsk over hele linja, ser bort fra resten:

Sovet i senga mi helt til halv seks

Dritkald blåsetur i skarp sol

Om en times tid våkner ungene som jeg har lovet piknikkfrokost ved vannet, kakao og croissanter.

Ingen andre planer enn sakte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Våknet kl 7.15 av ungene som hvisket og snek seg.forbi, så registrerte jeg hvor stille det er! Ingen vind, men sol og fuglesang. Det blir en smashing dag!

Skrevet

Elsk;

I dag er det nøyaktig 5 år siden jeg fikk føle helt ekte, uendelig, fantastisk og ufattelig kjærlighet.

Hipp hurra for lillejenta mi!❤️

Skrevet

Opplett (og då er eg villig til å sjå bort frå snøfsll i natt)

Blide ungar (til tross for at yngste er blitt forkjøla)

Snart frokost

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Det er sol, men jeg vil helst gjemme meg nedi et mørkt hull. Ny trend hos minsten nå - sove 5 min, hylskrike litt, sove 5 min, hylskrike litt og sånn gikk nu natta. Klokka 2 begynte vi å hoste og sånn i 4 tiden begynte vi å gnisse tenner.

Sånt blir jeg fort både mannevond, kvinnevond og barnevond av altså..

Får se om vi får lagt inn en kåbåistrekk og så komme oss ut i sola -da kan det hende jeg til og med smiler etterpå

Jo elsketi elsk- jeg skal bruke gavekortet fra mannen på ansiktsbehandlign og massasje og det er ikveld!! Time sånn i 8 tiden!

Skrevet

Det er sol og nesten helt stille

Barna har akkurat våknet og spiller ds i den enden av campingvogna som heter kjøkken

Mannen snorker bak meg. Siden han ikke er oppe enda kan han lage frokost til barna når jeg vekker han og hjelpe dem ut i bilen for å se de 4 filmene de fikk av Påskeharen igår

Påskeferie

Skrevet

Elsk! Påskevær, dvs solgløtt og snøfall i rykk og napp.

Sovebaby, og snill treåring som koser seg med Påskemorgen på tv.

Besøk av min onkel, tante og kusine om få timer. Sjelden luksus.

Rolig morgen med ekstra god koffeinfri te i koppen. Blar i nøstebarnkatalogen og pønsker på delgave til niese/fadderbarns dåp.

Skapet proppet med påskegodt. Dvs påskehandel tatt og ingenting som må gjøres. Bare kos i sikte.

Hat? Tja... en minimal en. Mannen jobber på min bestefars bursdag. Skulle ellers gjerne ha tatt en tur, men... pytt pytt. :)

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Gule blomster i hele huset.

Nesespray, veldig glad for den i dag.

Mannen kommer hjem om en time, da kan a mor sove litt av feberen vekk.

Minsten leker fint på gulvet alene.

Ny vårjakke.

(Hat i parentes; pms)

Skrevet

Dårlig med sol foreløpig, men har iskald Skumma kulturmjølk i glasset, gode havrekjeks på fatet og STILLHET et øyeblikk her.

Skrevet

Strålende sol her

Fikk sove helt til klokka 9!!! (Det trengtes etter gårdagens "holde mamma oppe til 05.30" triks fra lillebror etterfulgt av storebrors stå opp klokka 07.00 rutine og ikke bhg dag...)

Slipper å lage middag :-)

Oh yes! Påskekos

Skrevet

Gledet meg over sol og unger og lest lett-fag i sola med ukledelige solbriller. Spist frokostpiknikk ved vannet og gått lang tur i skauen. Gledet meg over at unger er unger som unger skal være og spiller ball og hopper parads og klatrer i skrenten hele dagen. Og gledet meg over marokkanske naboer som tilbød smaksprøver av grillmat bare fordi jeg tilfeldigvis var ute. Nå skal jeg lage pasta for de ville horder har meldt om sult.

Skrevet

Elsk:

Har slik en blidfis av en datter. Hun hilser på alle, vinker, ler og klapper. Tror hun har sjarmert hele Ski storsenter på rundgang i dag:D
SOL!
Fått unna litt jobb
Har pastiller, nomnom

Hat:

Bare det beinet mitt, som jeg igjen er på nippet til å skjære over med brødkniven!

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Hat:

Søvnmangel.

Elsk:

Men det er snart kveld, jeg kan legge meg om en time og våkne veldig opplagt i morgen.

Hat:

Eksamen rett rundt hjørnet og jeg har fullstendig panikk.

Elsk:

Jeg har masse masse MASSE tid å lese på de neste ukene.

Hat:

Menn.

Elsk:

Menn.

Mer elsk:

Planter som vokser.

Balkonghage som er paradis.

Pakke fra Zalando kom i går og jeg er enda mer dødsheit enn noen sinne, i samtlige klær.

Skrevet

Fått årets dose med Ikeatraving med de eldre gener (les mor) og er dermed vaksinert mot stedet for resten av året (ihvertfall sammen med henne).

Jeg er fan av raskt inn og raskt ut på det stedet.

Elsk:

Pusla med meg noe snasne saker fra ovennevnte sted.

I morgen kun fire timer på jobb før den glade påsken er her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...