Gå til innhold

"Godteri-dilemma"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på "slanker'n" uten å ha sagt noe til mannen. Jeg spiser ikke noe godis, ikke brød og drikker bare vann, små porsjoner middag.

I går ga han meg et stooort påskeegg med sjokoladee, smågodt og holliday dipp poser.

Jeg nle helt dårlig..... Takket pent men smilet så nok ikke ekte ut. Så, hva gjør jeg med eggets innhold?

Anonymous poster hash: afa39...47c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar deg en fridag fra slankingen og koser deg med snopet. Nå slanker ikke jeg meg mer, men lørdag er min fridag og da spiser jeg det jeg har lyst på :)

Skrevet

Går man ikke opp det man har gått ned i løpet av uka da?

Anonymous poster hash: 8fa3f...e51

Skrevet

Går man ikke opp det man har gått ned i løpet av uka da?

Må du spise opp alt da? Kan du ikke bare ta noen biter?

Skjønner ikke helt greia å ikke fortelle mannen, skal du lykkes må han jo spille på lag!!!

Anonymous poster hash: 3a82f...8d0

Skrevet

Jeg har klart å gå ned 25 kg på den måten så det funker for meg. Dessuten er det bare bra med en fridag, sjansen for at du sprekker er jo mye mindre da. Etterhvert som jeg er blitt vant til å ikke spise så mye søtt så syns jeg faktisk det er mye bedre med god mat på en lørdag og et glass vin :)

Skrevet

Når man slanker seg er det lurt med en spisedag i uka, dette booster forbrenninga. Det er ikke vits å trykke i seg mange tusen kcal, men litt kos!! Fortell mannen din da, så kan dere jo dele egget:-)

Anonymous poster hash: 23e3c...a92

Skrevet

Jeg slanker meg også uten å si noe til mannen. Rett og slett fordi jeg har sagt så mange ganger at jeg skal gjøre det og så hsr jeg feila.

I går hadde vi gjester og det ble vanskelig å telle kalorier. Da unnet jeg meg å spise det jeg ville, inkludert litt godteri og dessert. Tar det igjen i dag med å senke kcal inntaket i dag og trene.

Anonymous poster hash: 5f0b6...f72

Skrevet

Jeg slanker meg også uten å si noe til mannen. Rett og slett fordi jeg har sagt så mange ganger at jeg skal gjøre det og så hsr jeg feila.

I går hadde vi gjester og det ble vanskelig å telle kalorier. Da unnet jeg meg å spise det jeg ville, inkludert litt godteri og dessert. Tar det igjen i dag med å senke kcal inntaket i dag og trene.

Anonymous poster hash: 5f0b6...f72

Sorry, men du vil ikke lykkes nå heller når han du bor sammen ikke vet slik at dere kan samarbeide om matvalg, meny mm

Ikke minst moralsk støtte. Teit å slanke seg, det livsendringer som skal til og da må hele familien samarbeide.

Anonymous poster hash: 3a82f...8d0

Skrevet

Send innholdet til meg!

Anonymous poster hash: 436cd...bf0

Skrevet

Hvorfor sier du ikke til mannen at du er på slank?

Dersom du ikke vil si det så kast snopet i søppelet og si du har spist det.

Skrevet

Jeg vil kanskje ikke si at jeg direkte slanker meg. Jeg har bare kuttet ut div produkter som får meg opp i vekt. Vil ikke si noe før jeg vet om jeg klarer dette om dere skjønner. Blir skuffa over meg selv hvis "alle" vet og jeg ikke klarer å gjennomføre. Gått ned nå 2.2 kg på to uker.

Hi

Skrevet

Forresten er det ikke sjokolade som er min last, det er potetgull.... Virker som jeg har kommet over suget på slikt nå. Spiser et nøttebrød jeg lager selv, blir skikkelig mett av det.

Hi

Skrevet

Det er ingen vits å sette hele opplegget i fare så tidlig i prosessen. Jeg ville bare satt det i skål som alle kan forsyne seg av. Hvis noen spør, bare si du ønsker å stramme deg litt opp før sommeren og snop er "ut" :)

Skrevet

Stakkar mannen da, kjøpt stort egg til meg :-/

Hi

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg vil kanskje ikke si at jeg direkte slanker meg. Jeg har bare kuttet ut div produkter som får meg opp i vekt. Vil ikke si noe før jeg vet om jeg klarer dette om dere skjønner. Blir skuffa over meg selv hvis "alle" vet og jeg ikke klarer å gjennomføre. Gått ned nå 2.2 kg på to uker.

Hi

Har det på samme måte, jeg spiser sunnere i smug. Ikke for at det er en stor sak, men fordi jeg siden 2009 bare har gått opp i vekt, aldri ned. Og sakte men sikkert... 2 kg i året blir 10 kg på 5 år, da gjør det faktisk litt forskjell.

Men nå i påsken har jeg hatt 2-3 fridager da jeg har spist litt godteri. Hva med å brette fram hele innholdet når dere har gjester, skryte av hvor søt og snill mannen din er som kjøper dette, og be alle hogge innpå? Så tar du bittelitt av godtet selv og sier 100 ganger til han hvor godt og herlig det var med en gave?

Skrevet

Jeg spiser akkurat hva jeg vil lørdag og søndag, og er "flink" i uka, og går ned 3-500gram hver uke. Kunne jo gått ned raskere, men dette fungerer for meg. Så kos deg!

Anonymous poster hash: d0660...fb5
Skrevet

Takk for alle gode tips :-)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...