Gå til innhold

Hugger til i magen! Fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin i disse dager og det hugger skikkelig til nå. Det varer i kanskje 5-7 sekunder om gangen og kommer med alt fra et halvt minutt til 7-8 minutters mellomrom.

Noen av de er ganske så vonde.

Forrige fødsel startet med menslignende smerter i ryggen.

Kan dette være oppstart på fødsel?

Burde de ikke vært mye mer jevne i tid i så fall?

Føler meg like uvitende som en førstegangs her... :huh:

Anonymous poster hash: b5be1...6e4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er fødsel for da skulle du kjent det lengre enn 7-10 sekunder. Når riene tar seg opp skal du kjenne det rundt minuttet, men er ingen ekspert, alle er forskjellige 😉

Skrevet

Det kan være starten på noe men det er enda veldig tidlig ihvertfall :-) lykke til! Jeg er sprekkferdig selv og vil veldig gjerne ha det overstått også og sitter som deg og analyserer hver kynner og hver muskelstrekk :-)

Skrevet

Takk for svar :)

Det gav seg etter en times tid, så da var det i hvert fall ikke rier.

Jeg var litt bekymret en stund, men jeg kjente at nurket beveget på seg så da roet jeg meg ned.

Regner med at at riene hovedsaklig setter seg i ryggen slik som sist, varer lenger og kommer mer jevnlig, så får vel prøve å ikke overanalysere alt ;)

Skrevet

Takk for svar :)

Det gav seg etter en times tid, så da var det i hvert fall ikke rier.

Jeg var litt bekymret en stund, men jeg kjente at nurket beveget på seg så da roet jeg meg ned.

Regner med at at riene hovedsaklig setter seg i ryggen slik som sist, varer lenger og kommer mer jevnlig, så får vel prøve å ikke overanalysere alt ;)Anonymous poster hash: b5be1...6e4

Det blir jo lett sånn. Jeg har født før, men sist var smertene så vage at jeg ikke klarte å sette dem som rier. Så. Jeg er så flink å sitte og håpe for den minste ting.jeg vet jeg får etstort barn denne gang i motsetning til forrige gang som endte med ks fordi hun ikke var moden så jeg er spent på hvordan det egentlig skal kjennes ut :-)

Lykke til når den tid kommer ihvertfall :-)

Skrevet

Tusen takk :)
Lykke til til deg også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...