Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #1 Skrevet 14. april 2014 Hva syns dere om dette navnet? vår familie har lange tradisjoner med tre navn og vi tenker å føre skikken videre Anonymous poster hash: ce29b...a55
Von Hertelhofen Skrevet 14. april 2014 #2 Skrevet 14. april 2014 Miriam passer ikke helt inn. For å si det mildt... De andre navnene er flotte!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #3 Skrevet 14. april 2014 Ville byttet Miriam med Marie, tror jeg... Anonymous poster hash: 38fbd...317
Gjest Hercule Poirot Skrevet 14. april 2014 #4 Skrevet 14. april 2014 Bytt ut Miriam med Marie, så blir det flott! Miriam er fælt i mine ører. Hvilket/-e vil bli brukt til daglig?
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #5 Skrevet 14. april 2014 Miriam må bort. Lite pent og helt annen sjanger enn de to andre. Solveig Marie Hedvig da? Anonymous poster hash: 9fff9...ab2
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #6 Skrevet 14. april 2014 Pretensiøst med tre navn, kommer dere til å bruke alle? Hvorfor ikke bruke ett av dem og spare resten til andre i familien, eller om dere får flere jenter selv? Synes det er en uting at man skal kalle ungen en drøss med navn, man aldri ville funnet på å bruke i dagligtale! Ville valgt Solveig Anonymous poster hash: 74a47...c44
Isola&Lille+julegave Skrevet 15. april 2014 #7 Skrevet 15. april 2014 Pretensiøst med tre navn, kommer dere til å bruke alle? Hvorfor ikke bruke ett av dem og spare resten til andre i familien, eller om dere får flere jenter selv? Synes det er en uting at man skal kalle ungen en drøss med navn, man aldri ville funnet på å bruke i dagligtale! Ville valgt Solveig Anonymous poster hash: 74a47...c44 Jeg syns det er flott med flere navn, og særlig når det er dn familietradisjon. Disse tradisjonene er viktig og morsomt å holde på Likte ikke Solveig, men de andre navnene var fine! (Smaken er definitivt som baken....)
Gjest Julia1984 Skrevet 15. april 2014 #8 Skrevet 15. april 2014 Miriam er grusomt! Egentlig Solveig også. Hedvig er nydelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå