Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #1 Skrevet 14. april 2014 Han er mye borte på jobb, er borte 1 mnd nå...og jeg savner han sånn.. Liker ikke å være hjemme alene, særlig på kveldstid. Tenkte å begynne å trene litt på kveldene men jeg blir bare sittende å se på diverse serier og spise godis..har klart å trykke i meg en stor plate sjokolade, to bokser pepsi max og potetgull i kveld. Og det gjenntar seg ofte hver eneste kveld..Blir så lei av meg selv, ræva kosthold, lite trening og nedstemt.. Ønsker meg styrke til å forandre på dette! Måtte bare få det ut:) Anonymous poster hash: bb970...625
Gjest Tittentott Skrevet 14. april 2014 #2 Skrevet 14. april 2014 Prøv å tilbringe et par kvelder med venninner, gå en tur sammen med noen eller alene hvis du ikke har barn som sover. Om du har barn kan dere prøve å spille spill sammen og gjøre koselige familiekvelder ut av det? Eller finn en god bok å lese med litt fruktbiter til
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #3 Skrevet 14. april 2014 Prøv å tilbringe et par kvelder med venninner, gå en tur sammen med noen eller alene hvis du ikke har barn som sover. Om du har barn kan dere prøve å spille spill sammen og gjøre koselige familiekvelder ut av det? Eller finn en god bok å lese med litt fruktbiter til Enig. Og ang kosthold så er det eneste som nytter for meg å ikke ha ting i skapet hvis jeg ikke har tenkt å spise det med en gang. For når kvelden kommer, så forsvinner det som er der. Lørdagsgodt kjøpes derfor på lørdager, og ikke mer enn det barna skal ha og passe mye ekstra som jeg spiser når de har lagt seg. Fungerer fint her. Anonymous poster hash: 13b28...235
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #4 Skrevet 14. april 2014 Prøv å tilbringe et par kvelder med venninner, gå en tur sammen med noen eller alene hvis du ikke har barn som sover. Om du har barn kan dere prøve å spille spill sammen og gjøre koselige familiekvelder ut av det? Eller finn en god bok å lese med litt fruktbiter til Ikke så lenge siden vi flyttet til et nytt sted og jeg kjenner lite folk her enda..lite sted med naboen 1 km unna.. og han er i 60 årene. Men det sitter i hodet, jeg har ting å gjøre om jeg bare tar tak i det. Er så lett å bare sitte å glane på skjermen og spise godis når ungene er i seng.. Takk for tipset iallfall, jeg skal prøve meg på påskekrim i bokformat denne uka! Anonymous poster hash: bb970...625
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #5 Skrevet 14. april 2014 Prøv å tilbringe et par kvelder med venninner, gå en tur sammen med noen eller alene hvis du ikke har barn som sover. Om du har barn kan dere prøve å spille spill sammen og gjøre koselige familiekvelder ut av det? Eller finn en god bok å lese med litt fruktbiter til Enig. Og ang kosthold så er det eneste som nytter for meg å ikke ha ting i skapet hvis jeg ikke har tenkt å spise det med en gang. For når kvelden kommer, så forsvinner det som er der. Lørdagsgodt kjøpes derfor på lørdager, og ikke mer enn det barna skal ha og passe mye ekstra som jeg spiser når de har lagt seg. Fungerer fint her. Anonymous poster hash: 13b28...235 Jeg er håpløs sånn der, er det noe i skuffene må jeg spise det opp med en gang! Og er det ingenting der og det er helg så må jeg bare kjøpe..ungene spiser 10 % av det jeg handler inn, jeg resten. Trikset er jo selvfølgelig å ikke ha det tilgjengelig, jeg må bare ta tak i meg selv å gjennomføre det. Hadde egentlig tenkt å trene og spise sundt og føle med sunn og sprek til sommeren og til mannen kom hjem men det går vel ikke helt etter planen. Anonymous poster hash: bb970...625
Gjest Tittentott Skrevet 14. april 2014 #6 Skrevet 14. april 2014 Prøv å tilbringe et par kvelder med venninner, gå en tur sammen med noen eller alene hvis du ikke har barn som sover. Om du har barn kan dere prøve å spille spill sammen og gjøre koselige familiekvelder ut av det? Eller finn en god bok å lese med litt fruktbiter til Enig. Og ang kosthold så er det eneste som nytter for meg å ikke ha ting i skapet hvis jeg ikke har tenkt å spise det med en gang. For når kvelden kommer, så forsvinner det som er der. Lørdagsgodt kjøpes derfor på lørdager, og ikke mer enn det barna skal ha og passe mye ekstra som jeg spiser når de har lagt seg. Fungerer fint her. Anonymous poster hash: 13b28...235 Jeg er håpløs sånn der, er det noe i skuffene må jeg spise det opp med en gang! Og er det ingenting der og det er helg så må jeg bare kjøpe..ungene spiser 10 % av det jeg handler inn, jeg resten. Trikset er jo selvfølgelig å ikke ha det tilgjengelig, jeg må bare ta tak i meg selv å gjennomføre det. Hadde egentlig tenkt å trene og spise sundt og føle med sunn og sprek til sommeren og til mannen kom hjem men det går vel ikke helt etter planen. Anonymous poster hash: bb970...625 Hva med å prøve å belønne deg selv når du har latt godteriet ligge så og så lenge uten å røre det? Begynn med et par dager, kanskje en uke også øker du etterhvert når det blir lettere? Jeg er sikker på at godteriet også smaker litt bedre når man har god samvittighet i tillegg på lørdagskvelden :-)
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #7 Skrevet 15. april 2014 Skjønner hvordan du har det. Mannen min har vært borte i 4 mnd nå og pleier å Være mye borte med jobben. Det jeg har gjort for å sysselsette meg er å ta videreutdanning ved siden av jobb. Samt at jeg slenger ut håret på fest 3-4 kvelder i mnd. Før satt jeg bare hjemme å spiste meg fet. Slutt på det nå Anonymous poster hash: 3ec7f...626
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #8 Skrevet 15. april 2014 Det er lov å savne mannen. Men du bør virkelig ta grep i ditt eget liv slik at du ikke lar din lykke være avhengig om mannen er hjemme eller ikke. Det er også et stort ansvar å legge på en annen person - at den er ansvarlig for din lykke. Det er du som må ta tak i dette! Prøv å tenke på ting å gjøre som du kan fortelle mannen om, la det bli noe positivt. Begynn med håndarbeid, lær deg et nytt språk, be et par mødre til barnas venner på jentekveld så du blir kjent med flere, ta tak i et prosjekt i huset som du kan overraske mannen med å være ferdig med til han kommer hjem. Ikke vil deg selv så vondt at du gir fra deg din egen lykke om du ikke har mannen rundt deg. Det er lov å savne, men aksepter savnet som et tegn på hvor glade dere er i hverandre. Det ville vært trist om dere ikke savnet hverandre i det hele tatt. Så aksepter at savnet er en del av kjærligheten, og så ta du tak i ting for din egen del. You can do it Anonymous poster hash: 244d7...4b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå