Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En bekjent fortalte meg at hun hadde vært vitne til noe ved bunn pris ved bragernes strand i høst I Drammen.

En mann hadde gått over vei krysset å dratt hunden med seg.Hunden klarte ikke å gå på bak beina å hylte.Mannen slepte bikkja etter seg ,slepte den etter magen.Tok den inn i bilen å bikkja hylte .Mannen så veldig gal ut.Å vedkommende som så dette så at hunden så veldig mishandlet ut. Mannen var svært aggressiv mot den lille hunden.

Hun som så dette gjorde ingen ting.Hadde det vært meg så hadde jeg fulgt etter bilen ,tatt bilnr .ringt politi å matilsynet.Er det noen som kan ha sett noe lignende i Drammen å har noe mer opplysninger.?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tittentott
Skrevet

Uff, stakkars hund. 

Tviler på at politiet hadde gjort noe med det, det virker iallefall ikke som dyr er så høyt på prioriteringslisten deres. 

Skrevet

Ser du vold mot dyr,Så har alle en plikt til å melde i fra .Direkte nr til matilsynet eller politi leste jeg på nettet.Håper noen har sett noe som kan bidra til mer informasjon om denne mannen som mishandler å slår dyret sitt.En liten hund var det .Noen som har sett noe av det i Drammen å vil fortelle hvis de har noe informasjon?Har sett noe ,eller vet om en som kan ligne i beskrivelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...