Gå til innhold

Dørskilt-dilemma


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal flytte i enebolig med mine to barn. Barna har forskjellige fedre og dermed ulike etternavn. Det blir altså tre ulike etternavn dersom jeg skal ta med alle... :/ Hva skal jeg gjøre? Skal jeg bare skrive mitt etternavn i stor format og så de to barna utenom, bare ved fornavn? Tenkte bestille dørskilt fra kortshop.no..



Anonymous poster hash: b74f8...fc2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger du etternavn på husskilt?

 

Anonymous poster hash: e76d8...3d2

Gjest Tittentott
Skrevet

Jeg tror jeg bare ville skrevet ditt etternavn i stort format selv. 

Skrevet

Her har vi også tre forskjellige etternavn, selv om alle barna har samme far og mor. Barna har fått etternavn etter oss begge.

På dørskiltet har jeg derfor bare skrevet fornavn. Holder lenge det.

Skrevet

Trenger du etternavn på husskilt?

 

Anonymous poster hash: e76d8...3d2

Dørskilt, slikt som det står hvem som bor i huset. Ikke nummerskilt. Det kommer i tillegg og henger ofte et annet sted på huset.

 

Anonymous poster hash: b74f8...fc2

Skrevet

Hadde bare skrevet fornavnene.

 

Det skal vi, selv om alle 5 har samme etternavn.

Skrevet

Jeg ville valgt å kun ha fornavn på dørskiltet.

 

Det samme kommer jeg til å gjøre til oss. Flytter sammen med kjæresten og hans to barn. Jeg har også 1 barn fra før. Det hadde blitt veldig mange forskjellige etternavn ;-)

 

Kjæresten har dobbelt etternavn

Barna hans har dobbelt( men med moren)

Mitt barn har dobbelt( meg og sin far

Og jeg har kun mitt.

 

Hahaha :P
 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...