Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #1 Skrevet 14. april 2014 Jeg skal flytte i enebolig med mine to barn. Barna har forskjellige fedre og dermed ulike etternavn. Det blir altså tre ulike etternavn dersom jeg skal ta med alle... :/ Hva skal jeg gjøre? Skal jeg bare skrive mitt etternavn i stor format og så de to barna utenom, bare ved fornavn? Tenkte bestille dørskilt fra kortshop.no.. Anonymous poster hash: b74f8...fc2
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #2 Skrevet 14. april 2014 Trenger du etternavn på husskilt? Anonymous poster hash: e76d8...3d2
Gjest Tittentott Skrevet 14. april 2014 #3 Skrevet 14. april 2014 Jeg tror jeg bare ville skrevet ditt etternavn i stort format selv.
mamman t go`gutta Skrevet 14. april 2014 #4 Skrevet 14. april 2014 Her har vi også tre forskjellige etternavn, selv om alle barna har samme far og mor. Barna har fått etternavn etter oss begge. På dørskiltet har jeg derfor bare skrevet fornavn. Holder lenge det.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #5 Skrevet 14. april 2014 Trenger du etternavn på husskilt? Anonymous poster hash: e76d8...3d2 Dørskilt, slikt som det står hvem som bor i huset. Ikke nummerskilt. Det kommer i tillegg og henger ofte et annet sted på huset. Anonymous poster hash: b74f8...fc2
It's all about me Skrevet 14. april 2014 #6 Skrevet 14. april 2014 Hadde bare skrevet fornavnene. Det skal vi, selv om alle 5 har samme etternavn.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 14. april 2014 #7 Skrevet 14. april 2014 Jeg ville valgt å kun ha fornavn på dørskiltet. Det samme kommer jeg til å gjøre til oss. Flytter sammen med kjæresten og hans to barn. Jeg har også 1 barn fra før. Det hadde blitt veldig mange forskjellige etternavn ;-) Kjæresten har dobbelt etternavn Barna hans har dobbelt( men med moren) Mitt barn har dobbelt( meg og sin far Og jeg har kun mitt. Hahaha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå