Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #1 Skrevet 14. april 2014 Dere syns det er heeelt greit med bestemor. Så da bør det vel være helt greit for bestefar også? Anonymous poster hash: db73a...931
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #2 Skrevet 14. april 2014 Ja, hvis barnet og bestefar synes det er ok, bryr ikke jeg meg. Anonymous poster hash: c3384...d75
Fandens Oldemor Skrevet 14. april 2014 #3 Skrevet 14. april 2014 Jeg hadde nok ikke likt det, altså dusjing med hverken bestefar eller bestemor.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #4 Skrevet 14. april 2014 Lurer på hvis det var overvekt av menn på dette forumet, om de hadde giddet å diskutere slike bagateller i livet hva andre mennesker velger å gjøre.. Anonymous poster hash: 5e514...713
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #5 Skrevet 14. april 2014 null problem! Anonymous poster hash: a23ba...d34
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #6 Skrevet 14. april 2014 Ikke greit..... Anonymous poster hash: d7b81...33f
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #7 Skrevet 14. april 2014 Nei, syns IKKE det er greit. Anonymous poster hash: caa5c...ce6
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #8 Skrevet 14. april 2014 Synes ikke det er greit med noen av de egentlig.. Anonymous poster hash: f4ad8...bbd
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #9 Skrevet 14. april 2014 Neeeeeeeeeeeei, ÆSJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Anonymous poster hash: 52213...166
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #10 Skrevet 14. april 2014 Når dere mener "dusjer" med...mener dere at bestefar og barn under strålen sammen, eller at bestefar hjelper barnebarn i dusjen (altså bestefar er påkledd?) Upraktisk å ha med et barn inn i dusjen. For min egen del vil jeg ha alt vannet selv😛 Synes det er helt naturlig at bestefar hjelper et lite barnebarn som skal dusje. Bestefar påkledd, ja. Anonymous poster hash: 5e514...713
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #11 Skrevet 14. april 2014 Vel.. Min bestefar er fanatisk kristen og i andres øyne kun en tullete gammel mann, og likevel misbrukte han meg da jeg var baby når han var barnevakt for meg. Moren min hadde selvfølgelig ingen mistanker om dette. Klok av skade, man vet aldri, selv med nær familie. Er vel for så vidt ingenting galt i å dusje/bade med et barn så lenge vedkomne er frisk i hodet, men man vet aldri, tenker jeg. Et bad i seg selv er uskyldig, men kan brukes som "unnskyldning" hvis man har andre intensjoner. Og fire år, da er man for stor til å bade med andre familiemedlemmer enn mor/far. Anonymous poster hash: 9a170...59a
Isola&Lille+julegave Skrevet 14. april 2014 #12 Skrevet 14. april 2014 Jeg syns ikke det er naturlig, nei.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #14 Skrevet 14. april 2014 Vel.. Min bestefar er fanatisk kristen og i andres øyne kun en tullete gammel mann, og likevel misbrukte han meg da jeg var baby når han var barnevakt for meg. Moren min hadde selvfølgelig ingen mistanker om dette. Klok av skade, man vet aldri, selv med nær familie. Er vel for så vidt ingenting galt i å dusje/bade med et barn så lenge vedkomne er frisk i hodet, men man vet aldri, tenker jeg. Et bad i seg selv er uskyldig, men kan brukes som "unnskyldning" hvis man har andre intensjoner. Og fire år, da er man for stor til å bade med andre familiemedlemmer enn mor/far. Anonymous poster hash: 9a170...59a Hvordan vet du at han misbrukte deg som baby? Det kan du jo ikke huske. Anonymous poster hash: 2bda6...cf3
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #15 Skrevet 14. april 2014 Vel.. Min bestefar er fanatisk kristen og i andres øyne kun en tullete gammel mann, og likevel misbrukte han meg da jeg var baby når han var barnevakt for meg. Moren min hadde selvfølgelig ingen mistanker om dette. Klok av skade, man vet aldri, selv med nær familie. Er vel for så vidt ingenting galt i å dusje/bade med et barn så lenge vedkomne er frisk i hodet, men man vet aldri, tenker jeg. Et bad i seg selv er uskyldig, men kan brukes som "unnskyldning" hvis man har andre intensjoner. Og fire år, da er man for stor til å bade med andre familiemedlemmer enn mor/far. Anonymous poster hash: 9a170...59a Hvordan vet du at han misbrukte deg som baby? Det kan du jo ikke huske. Anonymous poster hash: 2bda6...cf3 Hjernen virker på mysteriske måter. Vet ikke hvor gammel jeg var, men vet at jeg fremdeles brukte bleier. Husker ikke nøyaktig hva som skjedde, men får frem enkelte bilder. Er hundre prosent sikker på at dette ikke er noe jeg har skapt fra egen fantasi, har slitt med konsekvensene av disse traumene hele livet uten å kunne sette pekefingeren på hva som stod bak, helt til bestefar en gang grafset meg på låret under min onkels begravelse og jeg fikk et panikkanfall som fremkalte bilder av hva som skjedde. Senere kommer det frem at han har misbrukt min mors søsken også, uten at noen noensinne har turt å prate om det. Moren min var alltid "gullungen" som ble skånet. Anonymous poster hash: 9a170...59a
Gjest ronja røverdatter Skrevet 14. april 2014 #16 Skrevet 14. april 2014 Det er helt i orden. Overgrep skjer dessverre, men det betyr ikke at man kan se på alle som overgripere. Og om en bestefar vil missbruke barnebarnet sitt og ikke får lov til å dusje sammen med ham/henne, så finner han andre muligheter. Tross alt er de aller fleste bestefedre ikke overgripere.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #17 Skrevet 15. april 2014 Jeg ville synes det hadde vært helt i orden. Skjønner ikke hvorfor det ikke skulle være greit.. Anonymous poster hash: a3717...fd2
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #18 Skrevet 15. april 2014 Ikke ok. Anonymous poster hash: d15ab...0e8
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #19 Skrevet 15. april 2014 Vel.. Min bestefar er fanatisk kristen og i andres øyne kun en tullete gammel mann, og likevel misbrukte han meg da jeg var baby når han var barnevakt for meg. Moren min hadde selvfølgelig ingen mistanker om dette. Klok av skade, man vet aldri, selv med nær familie. Er vel for så vidt ingenting galt i å dusje/bade med et barn så lenge vedkomne er frisk i hodet, men man vet aldri, tenker jeg. Et bad i seg selv er uskyldig, men kan brukes som "unnskyldning" hvis man har andre intensjoner. Og fire år, da er man for stor til å bade med andre familiemedlemmer enn mor/far. Anonymous poster hash: 9a170...59a Hvordan vet du at han misbrukte deg som baby? Det kan du jo ikke huske. Anonymous poster hash: 2bda6...cf3 Hjernen virker på mysteriske måter. Vet ikke hvor gammel jeg var, men vet at jeg fremdeles brukte bleier. Husker ikke nøyaktig hva som skjedde, men får frem enkelte bilder. Er hundre prosent sikker på at dette ikke er noe jeg har skapt fra egen fantasi, har slitt med konsekvensene av disse traumene hele livet uten å kunne sette pekefingeren på hva som stod bak, helt til bestefar en gang grafset meg på låret under min onkels begravelse og jeg fikk et panikkanfall som fremkalte bilder av hva som skjedde. Senere kommer det frem at han har misbrukt min mors søsken også, uten at noen noensinne har turt å prate om det. Moren min var alltid "gullungen" som ble skånet. Anonymous poster hash: 9a170...59a Ren nysgjerrighet; hvor lenge brukte du bleie? Anonymous poster hash: f0869...e16
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #20 Skrevet 15. april 2014 Hva om bestefar ønsker å ta med seg barnebarnet, jente på 4/5 år, på badeland?? Da må jo de dusje sammen og samtidig. Er det greit eller ugreie?? Anonymous poster hash: b0673...3e2
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #21 Skrevet 15. april 2014 Vel.. Min bestefar er fanatisk kristen og i andres øyne kun en tullete gammel mann, og likevel misbrukte han meg da jeg var baby når han var barnevakt for meg. Moren min hadde selvfølgelig ingen mistanker om dette. Klok av skade, man vet aldri, selv med nær familie. Er vel for så vidt ingenting galt i å dusje/bade med et barn så lenge vedkomne er frisk i hodet, men man vet aldri, tenker jeg. Et bad i seg selv er uskyldig, men kan brukes som "unnskyldning" hvis man har andre intensjoner. Og fire år, da er man for stor til å bade med andre familiemedlemmer enn mor/far. Anonymous poster hash: 9a170...59a Hvordan vet du at han misbrukte deg som baby? Det kan du jo ikke huske. Anonymous poster hash: 2bda6...cf3 Hjernen virker på mysteriske måter. Vet ikke hvor gammel jeg var, men vet at jeg fremdeles brukte bleier. Husker ikke nøyaktig hva som skjedde, men får frem enkelte bilder. Er hundre prosent sikker på at dette ikke er noe jeg har skapt fra egen fantasi, har slitt med konsekvensene av disse traumene hele livet uten å kunne sette pekefingeren på hva som stod bak, helt til bestefar en gang grafset meg på låret under min onkels begravelse og jeg fikk et panikkanfall som fremkalte bilder av hva som skjedde. Senere kommer det frem at han har misbrukt min mors søsken også, uten at noen noensinne har turt å prate om det. Moren min var alltid "gullungen" som ble skånet. Anonymous poster hash: 9a170...59a Ren nysgjerrighet; hvor lenge brukte du bleie? Anonymous poster hash: f0869...e16 Annie...59a har et poeng. Min bror ble misbrukt da han var ca 2, og han husker enkelte bilder. Det ble oppdaget her hjemme, så man var klar over situasjonen, men den gangen var det ikke noe man snakket om eller søkte hjelp for... Han havnet skikkelig på kjøret i ungdommen, og til slutt kunne han betro meg hva som var skjedd med ham. Jeg tok det videre til mine foreldre, og de kunne bekrefte det. Han fikk heldigvis hjelp etter det, og er nå en mer stabil mann med et bra liv. Anonymous poster hash: c3384...d75
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #22 Skrevet 15. april 2014 Nei.. Det hadde jeg aldri akseptert.. Vet om en som ble misbrukt av sin bestefar. I nettopp dusjen. Jeg stoler ikke på noen når det kommer til min datter og nakenhet. Anonymous poster hash: 0a016...5f3
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #23 Skrevet 15. april 2014 Nei.. Det hadde jeg aldri akseptert.. Vet om en som ble misbrukt av sin bestefar. I nettopp dusjen. Jeg stoler ikke på noen når det kommer til min datter og nakenhet. Anonymous poster hash: 0a016...5f3 Så f.eks mormor eller en tante får ikke lov å hjelpe ditt barn med k eldssteklet en kveld for da ser de barnet nakent? Du ER jo bare paranoid! Anonymous poster hash: 5e514...713
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #24 Skrevet 15. april 2014 Bryr meg fint lite hva andre mener er greit eller ikke, når det kommer til mine barn er det jeg som bestemmer å jeg ville blitt mektig forbanna hvis jeg fant ut att noen av besteforeldrene dusjet sammen med datteren eller sønnen min. De har heller ingenting på badeland å gjøre alene med mine barn. Jeg fik vite att bestemor og guttungen sov på gjesterommet mens bestefar og jentungen sov i besteforeldrenes seng når de overnatter der å selv om jeg ikke mistenker noen av dem får å være perverse så er det i mine øyne feil å de får ikke lenger låv til å sove der sålenge de ikke får sove på faren sitt gamle rom sammen. Anonymous poster hash: e9442...fc6
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #25 Skrevet 15. april 2014 Nei, det er IKKE ok, verken med bestemor, bestefar, mor eller far. Anonymous poster hash: 5efc5...8d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå