Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #1 Skrevet 14. april 2014 Vi bruker alltid kondom, men denne gangen hadde vi ikke det tilgjengelig. Han trakk seg ut når han kom, men neste morgen da jeg var på do så det ut som det kom ut sæd også. Er det mulig at det har kommet sæd uten at mannen har merket det? Vet at det kan komme dråper av penis under samleiet, men dette var mer enn bare dråper altså, og jeg pleier ikke å ha så mye og vandig utflod. Burde jeg ta en angrepille, eller burde jeg være safe? Anonymous poster hash: de280...858
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #2 Skrevet 14. april 2014 Er da ikke safe å hoppe av i svingen! Les litt og kjøp en angrepille du! Anonymous poster hash: bdc35...e54
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #3 Skrevet 14. april 2014 Tviler på at det var sæd Anonymous poster hash: 369ac...a51
Superdolly Skrevet 14. april 2014 #4 Skrevet 14. april 2014 Hoppe av i svingen er alt annet enn safe, så hvis det er viktig for deg/dere at du ikke blir gravid så bør du ta en angrepille. Og satse på sikrere prevensjon for framtiden.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #5 Skrevet 14. april 2014 Men jeg ble gravid på den måten Anonymous poster hash: 369ac...a51
PrinsesseHengepupp Skrevet 14. april 2014 #6 Skrevet 14. april 2014 Har aldri vært safe på noen som helst måte å drive og hoppe av i svingen.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #7 Skrevet 14. april 2014 Mannen kan "lekke" uten at han merker det selv, så det er nok ikke trygt. Du skriver at han trakk seg ut når han kom, og det er vel egentlig litt for sent. Han må trekke seg ut før han kjenner at han er rett ved å komme. Ellers risikerer han å legge igjen en god dose i deg. For din egen del - angrepillene kan være ganske tøffe for kroppen din, så en annen gang kan det være lurt å vente med sex i steden for å satse på angrepillen etterpå. Anonymous poster hash: 3e38d...ec5
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #8 Skrevet 14. april 2014 Takk for svar. Er ikke sikkert det er sæd nei, men kanskje lurt å ta en angrepille for å være på den sikre siden. Hadde ikke freaka ut hvis det ikke var for dobesøket i dag morges. Vi pleier ikke bruke angrepille som prevensjon altså, er første gangen. Dette er første gangen vi har hoppet av i svingen også. Skal huske til neste gang at så lenge vi ikke har kondom så er sex en dårlig idè. HI Anonymous poster hash: de280...858
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #9 Skrevet 14. april 2014 Ikke alle kan bruke angrepille 1stk angrepille er som 3 p piller Jeg f eks kan ikke ta p piller Anonymous poster hash: 369ac...a51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå