Gå til innhold

neste graviditet. alle sier gutt. men jeg er sikker på jente!!!


Barn i huset <3

Anbefalte innlegg

Noen som kan se om jeg har rett? Sitter med en følelse av at denne jente spermen har nådd egget nå:) har selfølglig ikke noe form for bekreftelse på dette. Men nnår man bare sitter med den nå skjedde det følelsen:)de jeg har blitt spådd av før sier gutte baby på meg neste gang. Men sitter ikke med den følelsen altså:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hehe hadde rett med at spermen har rekke fram til egget;) men har jeg rett på at det blir jente? Noen som kan se?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

synes du skal stole på magefølelsen din :)

Kanskje du kunne sett hva jeg får?;)

Hvis du har tid;)

 

Tusen takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Føler begge deler men mest jente men har du gutt fra før .?

 

Anonymous poster hash: 8ef4a...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler begge deler men mest jente men har du gutt fra før .?

 

Anonymous poster hash: 8ef4a...325

Ja. Det stemmer det at jeg har en gutt fra før;)

Hi

 

Anonymous poster hash: 432dc...539

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Føler begge deler men mest jente men har du gutt fra før .?

 

Anonymous poster hash: 8ef4a...325

Ja. Det stemmer det at jeg har en gutt fra før;)

Hi

 

Anonymous poster hash: 432dc...539

Hehe glemte at jeg ikke er anonym;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

synes du skal stole på magefølelsen din :)

Kanskje du kunne sett hva jeg får? ;)

Hvis du har tid;)

 

Tusen takk

 

Du sier at magefølelsen din sier jente. Jeg sier at du skal stole på det. Ergo får jeg opp jente også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

synes du skal stole på magefølelsen din :)

Kanskje du kunne sett hva jeg får? ;)

Hvis du har tid;)

 

Tusen takk

Du sier at magefølelsen din sier jente. Jeg sier at du skal stole på det. Ergo får jeg opp jente også ;)

 

Hihi Tusen takk:) nå gleder jeg meg til ul:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får man se hvem som har rett på ul;) selv om det er en evighet til det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, hard nøtt. Hvordan går det med deg? Tror du vil få et barn som vil spre glede og varme. Støtt det i kampen! :)



Anonymous poster hash: aaadf...a77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Oj, hard nøtt. Hvordan går det med deg? Tror du vil få et barn som vil spre glede og varme. Støtt det i kampen! :)

 

Anonymous poster hash: aaadf...a77

Støtte det i kampen? Nå er jeg ikke helt med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Da har jeg vært på tidlig ul. Å legen var ganske sikker på at det var en gutt. Så vi får se om det blir samme resultat neste ul:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennde å se da....jeg var kun 9+4 med nr to da jm var 80% sikker der ble gutt...stemmte det?Men når jeg var no på tidlig i uke 13+4 så de det ikke....skal på ul neste uke så da får gi se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på tidlig ul. Å legen var ganske sikker på at det var en gutt. Så vi får se om det blir samme resultat neste ul:)

gratulerer så masse med "gutten"
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da har jeg vært på tidlig ul. Å legen var ganske sikker på at det var en gutt. Så vi får se om det blir samme resultat neste ul:)

gratulerer så masse med "gutten"

Er 12 uker nå. Fikk se det 3 beinet 😂 han mente at hvis man så det. Så kunne mann være sikker. Men ikke omvendt:) men men vi får se ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk greie på at vi ventet gutt på tidlig ul(uke 12)så det du kaller et tredje bein. Ul i uke 19 sa jente,og her sitter vi med ei nydelig rosa prinsesse:)

 

Anonymous poster hash: c7339...2b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk greie på at vi ventet gutt på tidlig ul(uke 12)så det du kaller et tredje bein. Ul i uke 19 sa jente,og her sitter vi med ei nydelig rosa prinsesse:)

 

Anonymous poster hash: c7339...2b7

Hihi en liten del av meg håper jo på at det viste feil på ul😊 men er det en gutt i uke 18 også så blir jeg ikke lei meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei! :)

 

Her var også magefølelsen og ønsket jente, men nå er det like før lillebror hsr termin, og vi klarer knapt å vente på å møte den lille! ♡ Har vært på 3 ul, som alle sier gutt, så eneste som kanskje skulle tilsi at vi plutselig sitter med ei jente istedet om noen uker, er at vi ikke blir enige om navn i det heletatt. Det er rett og slett for vanskelig, til tross for at storebror hadde navnet sitt klart fra første ul-bilde! ;)

 

Lykke til med den lille i magen. Leger og ul har tatt feil før, så noen garanti har man nok aldri før de små blir født. Selv tror jeg det ville blitt et sjokk om det viste seg at lillebror er ei søster. Nå er vi jo så godt forberedte på hsm! ♡

 

Mvh Leia81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...