Gå til innhold

Dere hvor bf har ny dame..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere sjalu på henne eller redd for at hun skal ta din plass ifht barna? Ikke sånn ta plassen, men at du føler deg truet på noe vis? Dette er helt nytt for meg og jeg sliter innimellom med vonde tanker selv om jeg vet at barna har det bedre når han er sammen med noen. Han er fryktelig hjelpeløs alene og det er bare kaos. Men likevel...



Anonymous poster hash: 309d4...dec
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er pappaen sammen med dama som han var utro mot meg med, og som var grunnen til at vi flyttet fra hverandre - og ungene forguder henne! Og for meg er det utelukkende positivt, for det betyr at hun behandler de bra, og at de trives godt selv uten mamma tilstede annenhver uke.

 

Det hjelper jo selvfølgelig litt her at jeg kjenner dama fra før, og vet at hu allerede har oppdratt to fornuftige og hyggelige unger som er litt eldre enn mine.

 

Mange har spurt meg om jeg ikke er nervøs siden mine unger liker henne så godt, men nei, jeg finnes ikke redd eller sjalu - mine unger er veldig klare på hvem som er mammaen deres, og hu sjøl er ganske klar på at det kun er hennes egne barn som er hennes :)

Skrevet

Her er pappaen sammen med dama som han var utro mot meg med, og som var grunnen til at vi flyttet fra hverandre - og ungene forguder henne! Og for meg er det utelukkende positivt, for det betyr at hun behandler de bra, og at de trives godt selv uten mamma tilstede annenhver uke.

 

Det hjelper jo selvfølgelig litt her at jeg kjenner dama fra før, og vet at hu allerede har oppdratt to fornuftige og hyggelige unger som er litt eldre enn mine.

 

Mange har spurt meg om jeg ikke er nervøs siden mine unger liker henne så godt, men nei, jeg finnes ikke redd eller sjalu - mine unger er veldig klare på hvem som er mammaen deres, og hu sjøl er ganske klar på at det kun er hennes egne barn som er hennes :)

Snakk om å ha integritet?! Du virker jo helt rå og med bein i nesen. Mannen din var utro med henne og du er så raus?! Jeg tar av meg hatten.

 

HI

 

Anonymous poster hash: 309d4...dec

Skrevet (endret)

 

De fleste reagerer som deg, og jeg skjønner egentlig ikke hvorfor - godt mulig jeg er teit, men at ungene liker pappas nye dame må jo være hundre ganger bedre enn at de IKKE gjør det? :)

Endret av stjertløvetann
Skrevet

Her er han gift på nytt. Og dessverre føler jeg meg overhodet ikke truet. Hun er ikke en god stemor, og barna liker henne overhodet ikke. Skulle mye heller ønske stemor var så fantastisk, at de heller ønsket å flytte dit, fordi hun var så flott.



Anonymous poster hash: eca65...0cd
Gjest Tittentott
Skrevet

De fleste reagerer som deg, og jeg skjønner egentlig ikke hvorfor - godt mulig jeg er teit, men at ungene liker pappas nye dame må jo være hundre ganger bedre enn at de IKKE gjør det? :)

Seriøst, jeg hyller deg! Om flere hadde hatt ditt syn på dette hadde nok verden vært et mye bedre sted.

Skrevet

Jeg er glad ex`en har ny dame, han er et surrehodet uten like og jeg er sikker på at barna har det bedre med henne tilstede. Jeg føler meg ikke truet overhode.



Anonymous poster hash: 5e87a...a72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...