Gå til innhold

Enda en "naken med barn i dusjen"-tråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden det har vært så mange tråder om dette med barn og nakenhet i dag, så lurer jeg på hva dere syns om mine valg ;-)

Jeg jobber som barneskolelærer, og i år underviser jeg i svømming til 2. og 7. klasse. Jeg har tilgang til lærergarderobe, men har valgt å dusje og skifte sammen med jentene. Dette både fordi spesielt jentene i 2. klasse ofte trenger litt hjelp til det ene og andre, men også fordi jeg ønsker å vise elevene mine at det er naturlig og at man ikke trenger å gjemme seg for dem man har gode og trygge relasjoner til. Jeg har ikke fått noen negative tilbakemeldinger fra verken elevene eller foreldre, snarere synes de tvert i mot at det er hyggelig at jeg er sammen med dem og vi får tid til å snakke hberdagslig sammen.

Så, hva tenker dere? ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra!!!

Anonymous poster hash: 4b397...68e

Skrevet (endret)

Eg tenker at det er uproblematisk, dei er jo i garderobe med voksne i svømmehallen utanom skuletid også. Men eg tenker også at andre kan tenke annleis, og at det er lurt å ha ein open dialog med foreldra (som eg forstår av innlegget at du har), slik at det er du som får tilbakemeldingane og ikkje "folk på bygda" om nokon skulle ha noko imot det.

Endret av ★
Skrevet

Siden det har vært så mange tråder om dette med barn og nakenhet i dag, så lurer jeg på hva dere syns om mine valg ;-)