Gå til innhold

Blowjob

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker du å gi det? Svelger du? Får han komme i munnen din?

Anonymous poster hash: c5698...89a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, ja og ja :)

Anonymous poster hash: 6f41b...f46
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Jeg likte det ikke med eksen, men med nye typen er det svært lite som tenner meg mer enn å glede han. Så ja, jeg liker det, svært sjeldent jeg får lov å holde på helt til han kommer, han vil ha sex, men de gangene det skjer så svelger jeg ja.

Skrevet

Ja, men han får ikke komme i munnen min, akkurat DET, får jeg meg ikke til prøve engang! :P

Anonymous poster hash: 7a37a...5a6
Skrevet

Ja - nei - en sjelden gang dersom jeg kan spytte ut på et håndkle rett etterpå

Anonymous poster hash: dfccf...4b1
Skrevet

Jeg liker det absolutt ikke! Synes det er kvalmt! Men typen vil så gjerne så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!!

Anonymous poster hash: c5698...89a

Skrevet

Liker det? Merkelig! Hvofor liker man tiss i munnen med lekkende urin og klam-lukt osv.... No thanx!

Anonymous poster hash: cf687...802
Skrevet

Liker det? Merkelig! Hvofor liker man tiss i munnen med lekkende urin og klam-lukt osv.... No thanx!

Har aldri vært borti lekkende urin og klam-lukt, men dersom det er din erfaring kan jeg jo godt forstå at du ikke liker det ;)

Skrevet

Liker det? Merkelig! Hvofor liker man tiss i munnen med lekkende urin og klam-lukt osv.... No thanx!Anonymous poster hash: cf687...802

Har aldri vært borti lekkende urin og klam-lukt, men dersom det er din erfaring kan jeg jo godt forstå at du ikke liker det ;)   Anonymous poster hash: dfccf...4b1

Så du har aldri sugd annet en en nyvasket kuk? La oss være ærlige: en penis som har vært på byen i 4-5 timer og deretter blir sugd av ons lukter vel ofte litt?

Anonymous poster hash: 4c374...077

Skrevet

ja jeg gjør det

nei aldri gjort og vil aldri gjøre det

nei ellers takk!

Skrevet

3 x JA!!! :D Elsker å gi mannen en skikkelig blowjob!

Kan godt skjønne dere som ikke liker det pga lukt og sånn.. Har da vært bortpå noen slike og :P Men heldigvis har de aller fleste hatt vett til å vaske seg først ;)

Anonymous poster hash: f742f...169

Skrevet

Med min siste eks - ja, ja og ja.

Men utenom han bare negative erfaringer. Har vanskelig for å forestille meg at jeg skal gjøre det på en ny mann.

Anonymous poster hash: 5d7bf...e78
Skrevet

Ja på alt!

Skrevet

Gjør det. Liker det av og til (spørs om jeg er kåt selv), han kan komme i munnen min, men jeg svelger ikke! Da spyr jeg!

Anonymous poster hash: 3e039...41b

Skrevet

Liker det? Merkelig! Hvofor liker man tiss i munnen med lekkende urin og klam-lukt osv.... No thanx!Anonymous poster hash: cf687...802

Har aldri vært borti lekkende urin og klam-lukt, men dersom det er din erfaring kan jeg jo godt forstå at du ikke liker det ;)   Anonymous poster hash: dfccf...4b1

Så du har aldri sugd annet en en nyvasket kuk? La oss være ærlige: en penis som har vært på byen i 4-5 timer og deretter blir sugd av ons lukter vel ofte litt?

Anonymous poster hash: 4c374...077

Har aldri hatt ons, så det vet jeg ikke noe om. Helt nyvasket har den kanskje ikke vært hver gang, men ikke illeluktende og ekkel heller.

Skrevet

Ja, gir ham oralsex, mottar oralsex og nyter begge deler ;) 

Men han får ikke komme nær der med munnen med mindre jeg er fresh og nydusjet, og det gjelder selvfølgelig hos ham også. Ikke verre enn at vi ofte starter med en dusj sammen :) 

2 og 3: Uten problem :) 

Anonymous poster hash: 32151...28d
Skrevet

Elsker å gi det til mannen, men han får ikke komme i meg, spydde første gang han gjorde det, så det skjer aldri igjen.

Blir veldig tent av å suge han pluss at jeg syns det er spennende å eksperimentere med hva han liker at jeg gjør mens jeg suger han :)

Anonymous poster hash: a914f...8f6

Skrevet

Nei, av og til, av og til (kommer han i munnen, svelger jeg. Men som oftest er det en del av forspillet, så da kommer han andre steder). Men jeg hater det. Gjør det kun fordi han liker det, og jeg vil jo glede ham. Han går ned på meg, jeg går ned på ham. Han liker derimot å gå ned på meg da, men det er nå så :-)

Anonymous poster hash: 116ba...1c3
Gjest Tittentott
Skrevet

Jeg gir han bare blowjobs fordi han liker det. Han har fått komme i munnen min et par ganger men da har jeg brekt meg med en gang, så det har ikke kommet mer enn litt før jeg har fått spyttet det ut igjen. Håndkle ligger alltid tilgjengelig. 

Skrevet

Tror kanskje gubben må være nøyere med hygienen sin.

Anonymous poster hash: 8fb19...f21

Skrevet

NEI NEI NEI !!!

Anonymous poster hash: d90fa...a85
Skrevet

Ja, liker det. Han kommer innimellom i munnen min, kan svelge men som oftest spytter jeg det ut etterpå.. Liker det fordi han liker at jeg gjør det, har ikke kjent ekkel lukt/smak...men så dusjer han først å da

Anonymous poster hash: b9c0d...49c
Skrevet

Jeg likte det før med eksen. Da synes jeg det var riktig deilig. Problemet nå med ny mann er at han har ganske liten tiss, så det byr meg imot faktisk. Synes det er hele er veldig leit for jeg vil jo i tankene tilfredstille han.

Anonymous poster hash: 135a3...0c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...