Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #1 Skrevet 14. april 2014 Hva er ditt beste råd for å takle hverdagen uten medisiner? Anonymous poster hash: 9195a...d29
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #2 Skrevet 14. april 2014 Mitt beste råd er å takle hverdagen MED medisiner uten går det i alle fall på tryne med meg Anonymous poster hash: 18d26...389
2 små 5 grå Skrevet 14. april 2014 #3 Skrevet 14. april 2014 At de rundt deg lærer seg om sykdommen og viser forståelse. Selv er jeg nødt til å kunne ta en kaffe med venner, gå en tur etc for å kunne være en bedre mamma.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #4 Skrevet 14. april 2014 Blir helt zombie av lamictal. Sovner overalt, går ikke som mamma. Hvilken annen medisin kan du anbefale? Anonymous poster hash: 9195a...d29
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #5 Skrevet 14. april 2014 Jeg har type 2 og klarer meg i hverdagen uten medisiner. Enkelte dager har jeg liten impulskontroll, og ofte har jeg depresjoner, men jeg holder de verste svingningene i sjakk. Jeg har sett tilbake på meg selv, reflektert de verste episodene mine med både samboer og psykiater, og funnet ut hva som trigger det. Jeg har lært meg å unngå de verste fellene. Skulle jeg likevel ende opp helt galen, vet samboer hvordan han skal takle meg (= bli sint og virkelig sette foten ned, ikke la seg overtrampe/ikke la meg få viljen, og er det riktig ille; få meg innlagt).Men det er viktig at de rundt har forståelse, samt at DU har forståelse for hva som skjer, og hva som trigger det. Anonymous poster hash: 6c8b9...ca1
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #6 Skrevet 14. april 2014 Jeg har schizoaffektiv lidelse, noe som er en del av det samme som bipolar, bare med schizofrenisymptomer i tillegg. Jeg må ta medisiner for å klare meg i hverdagen, men det som hjelper meg av det jeg kan gjøre selv, er å sove nok, ikke stresse, lage ukeplan og ha regelmessighet i hverdagen. Anonymous poster hash: d048d...045
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #7 Skrevet 14. april 2014 Jeg går på 300 mg Lamictal. Er sykemeldt og må sove mye gjennom dagen. Porsjonerer kreftene slik at jeg kan være en god mamma. Tåler ikke stress , mas eller være med mange samtidig. Blir helt utmattet av det. Medisinene har fått meg opp av det mørkeste dypet jeg var nede i. Med en rolig hverdag fungerer jeg ganske greit. Anonymous poster hash: 18d26...389
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå