Gå til innhold

Hvor høyt hyler din baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På en skala fra 1-10 der 1 er meget lavt og 10 er så du fysisk kjenner det skurrer i trommehinna.

Min er en 10 på det verste. Makan. Høyeste hylinga jeg har hørt, noensinne. Aldri hørt en baby hyle så høyt.

Så en dame på toget idag, med nyfødt baby, kanskje 1,5-2 mnd. Den sutra litt, ganske lavt, og moren stod og vugget hysterisk på vogna og sa "shh shhh shhh" for å roe ned babyen :) kanskje det var høyt for henne? Aner ikke. Men det var liten og sped stemme :) ikke som min, fulle sirener hele veien, f.o.m 1 mnd.

Anonymous poster hash: 02c94...937

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Den yngste og siste knuser glass. Det er helt jævlig. Nummer to sa ingenting omtrent, så jeg fikk jo lettere panikk når han først ga fra seg litt lyd :-P tåler mer jo mer man må!

Skrevet

Førstemann gråt "normalt" høyt. Nr. 2 er den reneste flyalarmen innimellom. Hvis ikke jeg tar henne raskt, skrur hun opp og nærmest sprenger trommehinnene våre. 3 åringen blir livredd når hun hyler som verst :-/

Anonymous poster hash: b14b7...d6a

Skrevet (endret)

10, det kan gjøre fysisk vondt i ørene å være i samme rom som henne dersom hun setter i gang

Endret av Bakverket
Skrevet

10!! Er 10 uker gammel. Vondt!!!

Anonymous poster hash: e08ca...7b6

Skrevet

Mine har aldri trengt å skrike høyere enn 5. Imøtekommer deres behov før de sprenger skalaen. 5 er tannfrembrudd og smerter ved uhell feks.

Anonymous poster hash: 53fbb...335

Skrevet

Min nr 2 var 10 da han var ganske nyfødt. Mannen min pleide faktisk å bruke hørselsvern da han skifta bleier. Det tok heldigvis slutt ganske fort, og hadde da ingenting å gjøre med at vi ikke møtte behovene hans.

Usedvanlig rolig baby ellers, men herregud for et volum!

Skrevet

Mine har aldri trengt å skrike høyere enn 5. Imøtekommer deres behov før de sprenger skalaen. 5 er tannfrembrudd og smerter ved uhell feks.

Dagens! ;) De har lav stemme mener du vel? Mine har høy stemme med mye volum og har alle lagt på 10 fra dag 1 av. De har også blitt imøtekommet med sine behov, men stemmevolumet deres er jo høyt likevel. De sprenger rett og slett skalaen fra første hyl ;)

Anonymous poster hash: 2373e...00d

Skrevet

Åh, blææh på deg!

Så når knøttebøttet vræler som en liten flyalarm fordi jeg eller pappaen er så dust at vi vasker henne i ansiktet etter mat, så skriker hun så høyt fordi vi ikke ivaretar hennes behov ?

Dusteutsagn rett og slett!

Skrevet

3

Anonymous poster hash: 079e9...a8b

Skrevet

Åh, hør på hu a...

Gratulerer med å være fulstendig høy på deg selv!

Anonymous poster hash: 1fa2d...05e

Skrevet (endret)

Hahaha yngste her høres ut som en brannalarm uten at det betyr at han er hysterisk eller ikke får tilfredsstilt behovene sine. Selv når han snakker med marsvinet er volumknappen på 10, pluss at han har lys stemme, så her må man til tider holde seg for ørene :P

Endret av Monajenten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...