Gå til innhold

snakker dere dirty til hverandre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har prøvd... men begynner å le begge to..

Anonymous poster hash: e845e...de9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kun ved soveromsaktiviteter, ikke ellers:p hender seg en av oss kommer med en slengkommentar i det daglige, men snakker ikke grisete til hverandre ellers.

Anonymous poster hash: 0201f...dc8

Skrevet

Ja, rett som det er. :-)

Anonymous poster hash: 15039...743
Skrevet

Vi får det ikke til :) Latterkrampe delux.. :)

TA MEG DIN GRISEGUTT. KNULL MEG HARDT OG BRUTALT. DU ER EN SKITTEN PIKE. NÅ SKAL DU STRAFFES.. HIHI.. VI ER HÅPLØS! :)

Anonymous poster hash: 6ffa4...bd7

Skrevet

Hahahah... jeg vet. Der er umulig. Hi

Skrevet

Jeg begynner bare å le om mannen prøver seg på noe slikt. Det er så komisk ;)

Anonymous poster hash: dcfed...b7d

Skrevet

"SNU DEG RUNDT SÅ JEG FÅR RØVVKJØRE DEN SKITTNE RÆVVA DI HORE" romantikk på sitt beste.

Skrevet

Han spurte meg igår om jeg ville se kuken hans når han skulle skifte. Så, ikke utover det :P kleint.. 

Anonymous poster hash: e850f...e80
Skrevet

Uff, nei. 

Anonymous poster hash: 389a7...013
Skrevet

Får det ikke til i forhold nei. Latterkrampe så det holder. Litt irriterende, for jeg tenner egentlig på sånn.

Da jeg var singel hadde jeg en elsker som jeg hadde fantastisk sex med. Vi snakket knapt sammen, men møttes i ny og ne for sex. Vi grisepratet og jeg fikk utløp for alle de skitne fantasiene mine. Jeg klarer ikke å slippe meg løs på samme måte med han jeg virkelig elsker. Eller generelt en som kjenner meg. Med en fremmed kan jeg være en annen. men samtidig meg selv ;) 

Anonymous poster hash: dd2d8...357
Skrevet

Nei, synes det er skikkelig turnOFF :P

Skrevet

Jeg klarer ikke å prate så mye under selve akten, eller jeg skulle sikkert klart det men da mister jeg konsentrasjonen..griseprat får jeg ikke til i det hele tatt og heldigvis jabber ikke mannen så mye under akten heller. Men han sier mer enn meg og noen ganger lurer jeg på om han prøver å få meg til å snakke mer...

Anonymous poster hash: eb447...6b3
Skrevet

Yes! Hvis man bruker de rette ordene og på den rette måten er det skikkelig turn on. Feil ord og feil avlevering = max turn off.

Anonymous poster hash: 44bbe...4a9

Gjest Tittentott
Skrevet

Hahahah, nei jeg syntes det er så kleint jeg. Det meste er å hinte om det på meldinger men aldri direkte dirtytalk.

Skrevet

Vi kan det hvis det faller seg naturlig..

Litt sånn "tenk om jeg bare dro av deg buksa, la hånda mi godt rundt kuken din og runket deg til du nesten kom. Deretter tar den harde kuken din i munn og lar deg se meg leke med den mens du blir kåtere og kåtere! "

Da blir han klar som et egg, og innen noen minutter er vi i gang ;-)

Vi er generelt veldig seksuelle :-))

Anonymous poster hash: a7be1...2c5

Skrevet

Flink han da, som klarer å suge seg selv. Haha

Anonymous poster hash: 44337...252

Skrevet

Flink han da, som klarer å suge seg selv. Haha

Anonymous poster hash: 44337...252

Jeg forstod at det var hennes munn og ikke hans i setningen. :-) ikke du?

Anonymous poster hash: 36255...a19

Skrevet

"Kjør på, din banditt"? :P

Skrevet

Jeg kan godt skrive skitten til han da vi er ute på ting eller vi har vert borte fra hverandre. Han er veldig flink til å snakke dirty i senga og tenne meg, men da han ber meg gjøre det så stopper det opp for meg. Får helt jern teppe og klarer ikke si noe :P

Anonymous poster hash: 41a90...700

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...