Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #1 Skrevet 14. april 2014 Dere som slanker dere, er dere på diett i påsken eller tar dere pause fra dietten? Anonymous poster hash: 18c3a...b20
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #2 Skrevet 14. april 2014 Min diett godtar godteri på lørdag,så det blir som normalt. Var aldri tanken å stappe i seg fra skjærtorsdag til 2. Påskedag uansett. Anonymous poster hash: 72b23...135
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå