Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #1 Skrevet 14. april 2014 er rasister ! Og det er vondt ! Er ikke meningen å være slem! Anonymous poster hash: b7a45...ecf
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #2 Skrevet 14. april 2014 Her trengs det en liten forklaring. Jv er mye rart, men rasister....? Ikke min erfaring! Få høre! Anonymous poster hash: f8cf6...347
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #3 Skrevet 14. april 2014 Her trengs det en liten forklaring. Jv er mye rart, men rasister....? Ikke min erfaring! Få høre! Anonymous poster hash: f8cf6...347 De utenfor er verdslige og ikke gode nok til å være dems venner eller kjærester.... Man blir uglesett om man har venner utenfor... HI Anonymous poster hash: b7a45...ecf
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #4 Skrevet 14. april 2014 Her trengs det en liten forklaring. Jv er mye rart, men rasister....? Ikke min erfaring! Få høre! Anonymous poster hash: f8cf6...347 Spør dem hva de mener om Apg 17:26. Anonymous poster hash: 76de1...f1b
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #5 Skrevet 14. april 2014 Her trengs det en liten forklaring. Jv er mye rart, men rasister....? Ikke min erfaring! Få høre!Anonymous poster hash: f8cf6...347 De utenfor er verdslige og ikke gode nok til å være dems venner eller kjærester....Man blir uglesett om man har venner utenfor...HI Anonymous poster hash: b7a45...ecf Ja sånn er de...men det er vel ikke rasisme?' Anonymous poster hash: f8cf6...347
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #6 Skrevet 14. april 2014 ...ikke rasisme, men ikke dermed sagt at det ikke er vondt og vanskelig. JV har en umenneskelig måten å praktisere sin tro på. Sender en klem hvis du trenger det. Anonymous poster hash: f8cf6...347
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #7 Skrevet 14. april 2014 Trenger virkelig en klem nå <3 Jv er en grusom religion Hi Anonymous poster hash: b7a45...ecf
Gjest Ingen skal få! Skrevet 14. april 2014 #8 Skrevet 14. april 2014 Av ett menneske har han skapt alle folkeslag. Han lot dem bo over hele jorden, og han satte faste tider for dem og bestemte grensene for deres områder Hva lurer du på her? Gjør dette JV til rasister? Ja, verdslige bør unngås, og frafalne skal unngås. Hva det har med rasisme å gjøre?
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #9 Skrevet 14. april 2014 Av ett menneske har han skapt alle folkeslag. Han lot dem bo over hele jorden, og han satte faste tider for dem og bestemte grensene for deres områder Hva lurer du på her? Gjør dette JV til rasister? Ja, verdslige bør unngås, og frafalne skal unngås. Hva det har med rasisme å gjøre? Det gjør alle kristne til rasister. Bibelen sier at man skal bo på bestemte områder, man får ikke lov å flytte fra et land til et annet. Bibelstedet er mye brukt av nynazister og slike. Anonymous poster hash: 76de1...f1b
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #10 Skrevet 14. april 2014 Jævli religion som fryser ut andre mennesker Hvor er kjærligheten?? Forklar meg det Anonymous poster hash: b7a45...ecf
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #11 Skrevet 14. april 2014 Syk religion. Som alle andre religioner. Anonymous poster hash: f6f65...5de
Gjest Ingen skal få! Skrevet 14. april 2014 #12 Skrevet 14. april 2014 Av ett menneske har han skapt alle folkeslag. Han lot dem bo over hele jorden, og han satte faste tider for dem og bestemte grensene for deres områder Hva lurer du på her? Gjør dette JV til rasister? Ja, verdslige bør unngås, og frafalne skal unngås. Hva det har med rasisme å gjøre? Det gjør alle kristne til rasister. Bibelen sier at man skal bo på bestemte områder, man får ikke lov å flytte fra et land til et annet. Bibelstedet er mye brukt av nynazister og slike. Anonymous poster hash: 76de1...f1b Er ingenting rasistisk ved det. Hva nazister tolker tar jeg ikke så tungt. De er hjernevasket.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #13 Skrevet 14. april 2014 Er du et jv kanskje du? De har alltid rett Så vi får høre på deg Anonymous poster hash: b7a45...ecf
Gjest Ingen skal få! Skrevet 14. april 2014 #14 Skrevet 14. april 2014 Ingen som sier at JV alltid har rett. Klarer du å diskutere det uten slike teknikker svarer jeg gjerne. Hvis ikke vil jeg ikke kaste bort tid og energi på det
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #15 Skrevet 14. april 2014 Av ett menneske har han skapt alle folkeslag. Han lot dem bo over hele jorden, og han satte faste tider for dem og bestemte grensene for deres områder Hva lurer du på her? Gjør dette JV til rasister? Ja, verdslige bør unngås, og frafalne skal unngås. Hva det har med rasisme å gjøre? Det gjør alle kristne til rasister. Bibelen sier at man skal bo på bestemte områder, man får ikke lov å flytte fra et land til et annet. Bibelstedet er mye brukt av nynazister og slike. Anonymous poster hash: 76de1...f1b Er ingenting rasistisk ved det. Hva nazister tolker tar jeg ikke så tungt. De er hjernevasket. Ingenting rasistisk ved å henvise til bibelen og påstå at innvandrere skal kastes ut av Norge? Anonymous poster hash: 76de1...f1b
Gjest Ingen skal få! Skrevet 14. april 2014 #16 Skrevet 14. april 2014 Av ett menneske har han skapt alle folkeslag. Han lot dem bo over hele jorden, og han satte faste tider for dem og bestemte grensene for deres områder Hva lurer du på her? Gjør dette JV til rasister? Ja, verdslige bør unngås, og frafalne skal unngås. Hva det har med rasisme å gjøre? Det gjør alle kristne til rasister. Bibelen sier at man skal bo på bestemte områder, man får ikke lov å flytte fra et land til et annet. Bibelstedet er mye brukt av nynazister og slike. Anonymous poster hash: 76de1...f1b Er ingenting rasistisk ved det. Hva nazister tolker tar jeg ikke så tungt. De er hjernevasket. Ingenting rasistisk ved å henvise til bibelen og påstå at innvandrere skal kastes ut av Norge? Anonymous poster hash: 76de1...f1b Hvem gjør det? Ingen JV i alle fall.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #17 Skrevet 14. april 2014 Hva skal du svare på egentlig? Jeg ville bare advare andre om å ha noe med jv å gjøre Hi Anonymous poster hash: b7a45...ecf
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #18 Skrevet 14. april 2014 Av ett menneske har han skapt alle folkeslag. Han lot dem bo over hele jorden, og han satte faste tider for dem og bestemte grensene for deres områder Hva lurer du på her? Gjør dette JV til rasister? Ja, verdslige bør unngås, og frafalne skal unngås. Hva det har med rasisme å gjøre? Det gjør alle kristne til rasister. Bibelen sier at man skal bo på bestemte områder, man får ikke lov å flytte fra et land til et annet. Bibelstedet er mye brukt av nynazister og slike. Anonymous poster hash: 76de1...f1b Er ingenting rasistisk ved det. Hva nazister tolker tar jeg ikke så tungt. De er hjernevasket.Ingenting rasistisk ved å henvise til bibelen og påstå at innvandrere skal kastes ut av Norge? Anonymous poster hash: 76de1...f1b Hvem gjør det? Ingen JV i alle fall. Spør dem så gjør de det. Fordi bibelen sier det. Anonymous poster hash: 76de1...f1b
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #19 Skrevet 14. april 2014 Jeg har gode erfaringer med JV. Min svigermor er det, ikke mannen eller barna. Hun er fortsatt med i menigheten, kanskje ikke like mye som andre men likevel. Det som er rasistisk er å si at JV er rasistisk, de er individuelle mennesker på lik linje med oss andre ikke religiøse (i mitt tilfelle)! Kunne ikke bedt om en bedre og mer varm svigermor! Det vil alltid finnes ekstremister innenfor hver religion, uansett hvilken det er snakk om. Jeg har ikke noe til overs for dem uansett hvilken religion de kommer fra! Uvitenhet er en farlig ting! Så HI, du har tydeligvis vært borti feil JV. Det har med person, ikke religion å gjøre! Anonymous poster hash: b87c1...459
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #20 Skrevet 14. april 2014 Jeg er hi og oppvokst innenfor Jeg vet hva jeg snakker om Myyyyyye vondt Anonymous poster hash: b7a45...ecf
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #21 Skrevet 14. april 2014 Det er isåfall bare til ditt eget beste, og det vet du godt HI : Anonymous poster hash: 0dc29...3ed
Gjest Ingen skal få! Skrevet 14. april 2014 #22 Skrevet 14. april 2014 Jeg er hi og oppvokst innenfor Jeg vet hva jeg snakker om Myyyyyye vondt Anonymous poster hash: b7a45...ecf Beklager, det tror jeg ikke på.
Gjest Tittentott Skrevet 14. april 2014 #23 Skrevet 14. april 2014 Husker pappa alltid pleide å si at om de kom på døren når han og mamma ikke var hjemme måtte jeg si at de dessverre ikke var hjemme for de var på sykehuset og ga blod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå