Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #1 Skrevet 14. april 2014 Har merket meg at det er så mange utlendinger på lista mi. Ukjente ungdommer i 20 årene. Noen som bet hvorfor? Min tanke er at det er de som har sendt spammail.. Kjenner jo ingen fra Brasil eller Italia, så kan ikke skjønne hvor de kommer fra. Resten av kontaktene kjenner jeg igjen fra tlf og Mail. Anonymous poster hash: a0fbf...eae
<3 2G <3 Skrevet 14. april 2014 #2 Skrevet 14. april 2014 Da har du åpen profil og hvem som helst kan følge deg. Jeg har det slik at folk må be om å få følge meg. Kjenner jeg de ikke igjen så sier jeg nei.
Soon to be mum Skrevet 14. april 2014 #3 Skrevet 14. april 2014 Hvis du tagger bildene dine med hashtags, så har de sikkert funnet bilder du har tatt som de liker, og så følger de deg av den grunn. Hvem som helst kan følge deg hvis du ikke setter kontoen din til privat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå