Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #1 Skrevet 14. april 2014 Burde man teste påmorgenurin?? Vet ikke om jeg klarer å vente til i morgen...... Anonymous poster hash: fbbcd...32c
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #2 Skrevet 14. april 2014 Vet det står anbefalt med morgenurin, men er det stor forskjell? Anonymous poster hash: fbbcd...32c
<3 2G <3 Skrevet 14. april 2014 #3 Skrevet 14. april 2014 Vent minst 4 timer siden forrige gang du tisset og pass på å ikke drikke for mye i mellomtiden.
Sint naken biltyv Skrevet 14. april 2014 #4 Skrevet 14. april 2014 Jeg har tester til alle døgnets tider fra en uke før mens og alltid fått riktig resultat! Hold meg oppdatert da 😄
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #5 Skrevet 14. april 2014 Ikke drukket på fire timer, men var jo på do i mellomtiden.. Har det noe å si om en har spist noe da? Men om det beste er om morgenen går det jo fort dit også... Vanskelig for å bestemme meg for hva jeg skal gjøre! Anonymous poster hash: fbbcd...32c
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #6 Skrevet 14. april 2014 Da venter jeg til imorgen tidlig... Tross for få timer blir de lange allikevel! Men da vet jeg mer sikkert.. Anonymous poster hash: fbbcd...32c
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #7 Skrevet 14. april 2014 Når er det du venter mens da? Anonymous poster hash: ac454...efd
Tauriel Skrevet 14. april 2014 #8 Skrevet 14. april 2014 Målte på kvelden jeg fikk rett og tydelig svar
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #9 Skrevet 14. april 2014 Er på overtid... Anonymous poster hash: fbbcd...32c
Sint naken biltyv Skrevet 14. april 2014 #10 Skrevet 14. april 2014 Er på overtid... Anonymous poster hash: fbbcd...32c Da er det bare å teste nå:-)
Ennai Skrevet 14. april 2014 #11 Skrevet 14. april 2014 På overtid vil de fleste få et korrekt svar. Testing med morgenurin er i bunn og grunn hvis man tester før/rundt ikm:)
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #12 Skrevet 14. april 2014 Nettopp spist og drukket, samt vært på do en tur.. Burde vel vente en stund da? Anonymous poster hash: fbbcd...32c
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #13 Skrevet 14. april 2014 så lenge det er gått et par timer siden du tisset spiller det ingen rolle når på døgnet du tester. Jo lengre du venter, jo mer konsentrert vil urinen være. Om du er på overtid kunne du like gjerne ha testet en time etter sist do besøk for da vil du ha såpass mye hcg i urinen at det slår ut uansett om du tester rett etter å ha vært på do. Dette med morgen urin hører mest til de som tester før forventet mens, da er ikke hcg nivået like høyt og vil derfor ha behov for å ligge litt lengre i blæra og godgjøre seg. Jeg testet 2 dager på overtid, tok to tester, den første var like tydelig som den jeg tok en halv time senere Anonymous poster hash: 74871...fd7
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #14 Skrevet 14. april 2014 Så om jeg venter et par timer så går det fint å teste mot kvelden? Tross for inntak av et glass melk.. Anonymous poster hash: fbbcd...32c
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #15 Skrevet 14. april 2014 Om du har spist eller drukket har vel egentlig ingenting med saken å gjøre hvor langt på overtid er du ? Anonymous poster hash: 74871...fd7
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #16 Skrevet 14. april 2014 Er vel rundt en uke på overtid... Men redd for å ta testen "for tidlig", eller på "feil" tid at det kan ødelegge for å få pålitelig resultat. Bor på et lite sted, så ikke like lett å handle usett..... Anonymous poster hash: fbbcd...32c
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #17 Skrevet 14. april 2014 Så om jeg venter et par timer så går det fint å teste mot kvelden? Tross for inntak av et glass melk.. Anonymous poster hash: [acronym=Full hash: fbbcdd9e687e3a05db71f4692196f32c] fbbcd...32c [/acronym] Vil du teste, eller ikke? Vil du teste, går du ikke på do, spiser ikke, drikker ikke, og så tester du om to timer. Fra og med NÅ Anonymous poster hash: d557e...212
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #18 Skrevet 14. april 2014 Vi haddemiddag, da spiste jeg og tok et glass melk. Så blir hverken vått eller tørt på en stund. Vil jo selvfølgelig teste, men som det står over er jeg redd jeg tar testen på "feil" tid.. Anonymous poster hash: fbbcd...32c
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #19 Skrevet 14. april 2014 Jeg forstår. Men om du tester nå og den skulle vise seg å være falsk negativ, hører du nok til sjeldenhetene. Er du en uke over skal det være nok å få klemt ut noen dråper og svaret vil fortsatt bli riktig Er du gravid vil du i det minste få en svak positiv test. Tviler sterkt på at testen vil gi feil utslag en uke etter forventet mens. Som sagt, jeg testet 2 dager over, og greide knapt å klemme ut et par dråper i et glass etter nettopp å ha tisset, likevel ble testen så positiv som den bare kan bli. Lykke til og hold oss oppdatert! Anonymous poster hash: 74871...fd7
Sint naken biltyv Skrevet 14. april 2014 #20 Skrevet 14. april 2014 Vi haddemiddag, da spiste jeg og tok et glass melk. Så blir hverken vått eller tørt på en stund. Vil jo selvfølgelig teste, men som det står over er jeg redd jeg tar testen på "feil" tid.. Anonymous poster hash: fbbcd...32c Det er bare å ta testen nå selv om du akkurat har både spist, drukket og tisset. I alle mine 7 graviditeter har jeg testa til alle døgnets tider før forventet mens. Og fått rett resultat hver gang. Og du som er over kan tisse nå om du vil.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #21 Skrevet 14. april 2014 Takk for svar! Gruer meg litt til å teste også.. Mensen har forsvunnet uten grunn en gang for mange år siden, så tenker en del på det.. Kanskje det har skjedd igjen, går igjen i hodet mitt.. Ikke nevnt noe for mannen, så må jo vite hvordan legge det frem for han også. Samme hvilken retning det heller.. Er det typisk å fryse i starten av en graviditet? Er så kald om dagen, samt noe sliten og med en "klump" i halsen. Men det kan være noe som automatisk kommer når jeg tenker en del kanskje?! Anonymous poster hash: fbbcd...32c
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #22 Skrevet 14. april 2014 Det er mye følelser i sving rundt en test, men det er det eneste som kan gi deg et sikkert svar. Er syklusen din stabil til vanlig er det jo ikke så mange alternativ å velge imellom. Jeg ville kjørt på med en test hadde jeg vært deg. Om det er typisk eller ikke vet jeg ikke, men tror kroppstemperaturen øker når man blir gravid, dermed er det mindre som skal til for at man begynner å fryse. Jeg frøs mye i starten husker jeg, men nå er jeg bare glovarm og svetter som en foss Anonymous poster hash: 74871...fd7
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #23 Skrevet 14. april 2014 Her skjedde det litt planlagte ting, så ikke fått testet.. Så nå venter jeg til i morgen tidlig! Mange følelser rundt en test ja, det kan jeg love deg.. Vet ikke hva jeg skal føle rundt dette i det hele tatt, eller hva jeg skal håpe på da dette ikke er planlagt. Men selvfølgelig velkommen om det er en liten spire! Jeg vet ikke, men fryse det gjør jeg om dagen. Mannen var ute i genseren, jeg hadde på meg to sett bukser og gensere pluss boblejakke.. Anonymous poster hash: fbbcd...32c
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #24 Skrevet 15. april 2014 Da har jeg tatt testen og den var negativ.. Så da er det nok kroppen som er på utur, da er det vel bare å vente.. Eller burde jeg oppsøke lege for å ta undersøkelser? Anonymous poster hash: fbbcd...32c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå