Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #1 Skrevet 14. april 2014 Jeg klarer ikke. Jeg gleder meg ikke lenger over noe. Når noe spennende skjer så mister jeg lysta helt å gruer meg mer isteden. Off er tanken som slår meg. Jeg elsket å finne på noe før. Da ble jeg både gira og ivrig og kjempe gla. Men aldri nå lengre. Anonymous poster hash: 09d4c...a0e
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #2 Skrevet 14. april 2014 Kan høres ut som depresjon? Kanskje du burde oppsøke en lege for å få henvendelse til psykolog (eller få antidepressiva?)? Anonymous poster hash: 67f68...392
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #3 Skrevet 14. april 2014 Jeg har hatt noen møter med psykolog. Er under utredning og fått diagnosert (eller hva det nå enn heter) paranoia, angst og en slags type deprisjon. Når jeg føler meg sånn som nå så savner jeg meg selv Anonymous poster hash: 09d4c...a0e
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #4 Skrevet 14. april 2014 Har fått tilbud om medisiner. Men jeg er litt skeptisk til det da jeg har sliti med rus før. Ikke at jeg vil overdive inntaket men at jeg ikke vil like meg selv medisinert/dopet. Ååååh jeg vil bare bli lykkelige, livsglade meg som jeg var før. Da jeg alltid var god og snill. Blid og positiv. Opptimist og gledet alle. Nå er jeg helt alene og har liksom ikke noe igjen men likevel har jeg alt. Hærlig familie og hverdagsliv. Men likevel er jeg trist og innesluttet Anonymous poster hash: 09d4c...a0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå