Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #1 Skrevet 14. april 2014 Reise meg opp i sta å kjente det ilte i hele korsryggen. Nå er det en stikkende smerte kun på høyre side av korsryggen. Men så fort jeg prøver å gå stikker det noe så fælt at jeg hyler ut! Jeg kan ikke lene vekt på høyre beinet da det svikter og gjør smerten i ryggen mye verre! Har tatt en paralagin og fått hjelp til senga. Noen som har opplevd dette eller vet hva det kan være? Anonymous poster hash: f3d4f...2e1
HvittHus Skrevet 14. april 2014 #2 Skrevet 14. april 2014 Det kan være forskjellige ting som feks hekseskudd(lumbago), kink, isjias eller prolaps. Kontakt lege hvis ikke plagene gir seg i løpet av litt tid. Blir det veldig vondt og du mister følelse i beina/får problemer med å tisse/ha avføring, ringer du til legevakta. Da skal du sjekkes med en gang.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #3 Skrevet 14. april 2014 Kom deg fort til en kiropraktor. Få deg hastetime før påsken. Anonymous poster hash: 7235b...587
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #4 Skrevet 14. april 2014 De har akuttimer både hos kiropraktoren og naprapaten, og de fikser sånne hekseskudd/kink veldig greit. De kjenner også om det skulle være noe annet mer alvorlig som krever røntgen e.l. Ville aldri tatt smertestillende og lagt meg, jeg hadde oppsøkt noen som kan hjelpe. Har best erfaring med naprapat selv... Anonymous poster hash: 5a955...88f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå