Gå til innhold

Hvor gamle er dere som er i dette forumet?


Filippa79

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

36 år og 6 uker på vei med nr. 2.  Har ei på 8 fra før :)

 

Tanken på baby er egentlig litt skummel, det er jo så lenge siden sist at jeg har glemt omtrent alt.

Lenke til kommentar

Annonse

  • 2 uker senere...

Jeg er 36 og 10 uker på vei med nr.3. Fra før har jeg ei jente på 10 og en gutt på 8.

Planlagt gravid, men har mistet i MA (okt) og SA (mars),
så nå håper jeg spira klorer seg fast.

Gleder oss til å fortelle det til barna.

Lenke til kommentar

Jeg er 42, singel og prøver med donor! Håper å få det til (igjen) i løpet av sommeren, og at det denne gangen skal gå bra! Måtte dessverre avbryte svangerskapet i uke 16+2 for 2 måneder siden pga for tidlig vannavgang! :'-(

Lenke til kommentar

Jeg er 39 år og fyller 40 år noen måneder før termin. Jeg har en datter født i 2003, og jeg husker egentlig lite fra svangerskapet den gangen. Det jeg husker best er hvor ønsket og velkomment det var, og hvor komplisert det ble (jeg fikk omtrent "alt" som går an av alvorlige komplikasjoner). Jeg føler meg imidlertid på et helt annet sted mentalt og ressursmessig for en baby nå, på en positiv måte. Vi har så mye kjærlighet og så mange erfaringer på veien, så mye å gi, og mer ro og tid. Håper på et mindre komplisert svangerskap og fødsel denne gangen.

 

Dette svangerskapet var absolutt ikke planlagt. I april i år tok jeg ut spiralen pga anemi og store blødninger, da sa gynekologen at det var svært lite sannsynlig at det ble noen eggløsning hos meg mer, pga alder. Det var noe med for små follikler. Så vi har slurvet med prevensjon siden april og jeg er veldig overrasket over å i det hele tatt ha blitt gravid, og så raskt også.

 

Jeg har nok ikke vennet meg helt til babytanken foreløpig. Min kjære er derimot helt rolig og sikker på at dette blir veldig fint. <3

Endret av Ibenholt74
Lenke til kommentar

25 år og venter første.

Jeg er vel ung - men ikke ungemødre ung kanskje? Kan skilte med fast jobb og moden mann med tre store barn fra før av, så jeg lever et voksen liv og det passer meg ypperlig ;)

 

Formen i svangerskapet har vært generell laber, men nå er det siste innspurt så nå holder jeg bare ut ;)

Eg og typen min er 23 så føle med deg^^  Eg og typen prøver å få unge uten noe hell enda... men gir ikke opp^^ Vet du hvilket kjønn det blir? :)

Lenke til kommentar

 

25 år og venter første.

Jeg er vel ung - men ikke ungemødre ung kanskje? Kan skilte med fast jobb og moden mann med tre store barn fra før av, så jeg lever et voksen liv og det passer meg ypperlig ;)

Formen i svangerskapet har vært generell laber, men nå er det siste innspurt så nå holder jeg bare ut ;)

 

Eg og typen min er 23 så føle med deg^^  Eg og typen prøver å få unge uten noe hell enda... men gir ikke opp^^ Vet du hvilket kjønn det blir? :)

Hei på deg :) ja, jeg fødte en liten gutt i mai :D håper dere blir gravide snart da. Prøvd lenge?

Lenke til kommentar

Annonse

 

 

25 år og venter første.

Jeg er vel ung - men ikke ungemødre ung kanskje? Kan skilte med fast jobb og moden mann med tre store barn fra før av, så jeg lever et voksen liv og det passer meg ypperlig ;)

Formen i svangerskapet har vært generell laber, men nå er det siste innspurt så nå holder jeg bare ut ;)

Eg og typen min er 23 så føle med deg^^  Eg og typen prøver å få unge uten noe hell enda... men gir ikke opp^^ Vet du hvilket kjønn det blir? :)

Hei på deg :) ja, jeg fødte en liten gutt i mai :D håper dere blir gravide snart da. Prøvd lenge?

Hallo :) Dere er vel ikke akkurat i moden alder... Det regnes kanskje fra 35/38 år og oppover, men gratulerer uansett! :) :)

 

Anonymous poster hash: 53a6a...193

Lenke til kommentar

 

 

 

25 år og venter første.

Jeg er vel ung - men ikke ungemødre ung kanskje? Kan skilte med fast jobb og moden mann med tre store barn fra før av, så jeg lever et voksen liv og det passer meg ypperlig ;)

Formen i svangerskapet har vært generell laber, men nå er det siste innspurt så nå holder jeg bare ut ;)

Eg og typen min er 23 så føle med deg^^  Eg og typen prøver å få unge uten noe hell enda... men gir ikke opp^^ Vet du hvilket kjønn det blir? :)

Hei på deg :) ja, jeg fødte en liten gutt i mai :D håper dere blir gravide snart da. Prøvd lenge?

Hallo :) Dere er vel ikke akkurat i moden alder... Det regnes kanskje fra 35/38 år og oppover, men gratulerer uansett! :) :)

 

Anonymous poster hash: 53a6a...193

 

Ja vi håper på dette selv :D Har prøvd i 5 mnd trur eg... Husker ikke helt, men har bestilt el tester og andre tester for å se om det kommer til å fungere på denne sjansen :) Vi håper på at det er større sjanser no som eg har tester så eg kan se når eg har el :)

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

25 år og venter første.

Jeg er vel ung - men ikke ungemødre ung kanskje? Kan skilte med fast jobb og moden mann med tre store barn fra før av, så jeg lever et voksen liv og det passer meg ypperlig ;)

Formen i svangerskapet har vært generell laber, men nå er det siste innspurt så nå holder jeg bare ut ;)

Eg og typen min er 23 så føle med deg^^ Eg og typen prøver å få unge uten noe hell enda... men gir ikke opp^^ Vet du hvilket kjønn det blir? :)
Hei på deg :) ja, jeg fødte en liten gutt i mai :D håper dere blir gravide snart da. Prøvd lenge?
Hallo :) Dere er vel ikke akkurat i moden alder... Det regnes kanskje fra 35/38 år og oppover, men gratulerer uansett! :) :)

 

Anonymous poster hash: 53a6a...193

Ja vi håper på dette selv :D Har prøvd i 5 mnd trur eg... Husker ikke helt, men har bestilt el tester og andre tester for å se om det kommer til å fungere på denne sjansen :) Vi håper på at det er større sjanser no som eg har tester så eg kan se når eg har el :)

Lykke til!

Og så kan jeg fortelle deg at du har godt over 10 år igjen før du er såkalt gravid i moden alder 😊

 

Anonymous poster hash: d8581...491

Lenke til kommentar

Jeg er 39 år og fyller 40 år noen måneder før termin. Jeg har en datter født i 2003, og jeg husker egentlig lite fra svangerskapet den gangen. Det jeg husker best er hvor ønsket og velkomment det var, og hvor komplisert det ble (jeg fikk omtrent "alt" som går an av alvorlige komplikasjoner). Jeg føler meg imidlertid på et helt annet sted mentalt og ressursmessig for en baby nå, på en positiv måte. Vi har så mye kjærlighet og så mange erfaringer på veien, så mye å gi, og mer ro og tid. Håper på et mindre komplisert svangerskap og fødsel denne gangen.

Dette svangerskapet var absolutt ikke planlagt. I april i år tok jeg ut spiralen pga anemi og store blødninger, da sa gynekologen at det var svært lite sannsynlig at det ble noen eggløsning hos meg mer, pga alder. Det var noe med for små follikler. Så vi har slurvet med prevensjon siden april og jeg er veldig overrasket over å i det hele tatt ha blitt gravid, og så raskt også.

Jeg har nok ikke vennet meg helt til babytanken foreløpig. Min kjære er derimot helt rolig og sikker på at dette blir veldig fint. <3

Din historie beviser jo at legene ikke alltid har rett .

Min erfaring er at så fort de ser at du nærmer deg 40 eller er det ,

virker det som om de ikke vil kaste bort tiden sin med å hjelpe deg .

Selv ble jeg gravid i fjor , var da 41. Måtte desverre avbryte i uke 12.

Men prøver igjen . ;)

Nå med akupunktur og krysser fingre og tær for at den skal sitte i 2015.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg er 36 år og er nå gravid for 2. gang :) Ett lite barn ventes i januar/februar, men etter prematur fødsel sist så håper jeg bare at jeg kommer meg til 2015 før babyen kommer :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg er 36 år og har nettopp hatt en SA i uke 8. Nå prøver vi på nytt. Dette blir nr.5. Håper spira sitter denne gangen.

 

Anonymous poster hash: 916ad...41a

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er 44 og venter nr.1. Kan ikke på noen måte tro det jeg selv skriver, for vi hadde gitt opp å få barn for flere år siden. Etter flere runder med assistert befruktning, og utallige DIU, el-tester osv, resignerte vi da jeg rundet 42. Tenkte at nå må vi begynne å planlegge livet med bare oss to, og glede oss over mulighetene det gir. Jeg kan ikke helt glede meg enda, det er bare 6 fullgåtte uker, men det er iallefall første gang jeg har sett en positiv test, så det har vi nå opplevd da :)

 

Tar en dag av gangen og gleder meg over å være gravid (tør nesten ikke skrive ordet engang), men prøver å ha et realistisk syn på det hele. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...