Gå til innhold

Platetopp fra IKEA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaringer? Vurderer den hovedsakelig fordi jeg synes den er estetisk penere enn andre, men det er jo ikke aktuelt hvis kvaliteten er dårlig. Blir det for eksempel lett riper? Ser på en Siemens hvis ikke, men går heller for IKEA hvis kvaliteten er den samme. Da får jeg både i pose og sekk.

Anonymous poster hash: 62717...454

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har platetopp fra ikea, og er strålende fornøyd. Kjøpte alle andre hvitevarer fra Siemens, men akkurat platetoppen valgte vi ikea sin. Valgte den som er ekstra stor, og det er absolutt det riktige valget for oss!

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd, og har ingenting negativt å si om den. Den har de funksjonene vi ønsker, er lett å rengjøre og vi har ikke noe riper eller skader på vår. Så den anbefaler jeg virkelig! :)

Skrevet

Kan jeg spørre hvor lenge dere har hatt deres? Takk for svar!

Skrevet

Vi har 80 cm platetopp fra ikea, ikke noe negativt å si om den, lett å vaske og holder seg fin.

Anonymous poster hash: b8b99...2a3

Skrevet

Kan jeg spørre hvor lenge dere har hatt deres? Takk for svar!

Pusset opp kjøkkenet i desember 2012, så har brukt platetoppen i ca 16 mnd.

Skrevet

Veldig fornøyd her også, selv om de andre hvitevarene var så som så.

Skrevet

Hm, høres lovende ut dette. Det er klart at jeg kanskje bør gå for Siemens, selv om pris og merke ikke alltid behøver å bety at kvaliteten er bedre. Leste nemlig en test hvor IKEA sin platetopp fikk relativt lett riper. Platetoppen kommer ikke til å brukes så mye da kjøkkenet er i en ferieleilighet, men allikevel... Den fra IKEA er rett og slett bare finere. Takk for erfaringer, får gå i tenkeboksen. Skal uansett ha de andre hvitevarene fra Siemens. :)

Skrevet

Vår platetopp får hard medfart, og den er totalt uten riper, så den tåler definitivt en støyt :) har som sagt alle andre hvitevarer fra Siemens, og er fornøyd med de også, men de har definitivt fått noen riper i lakken.. Så pris og kvalitet henger ikke alltid sammen nei :)

Skrevet

Nei, jeg får vurdere litt mer. Heller mot IKEA, synes den er mye finere. Ellers er jo platetopper såpass like at man ikke ser at det er to forskjellige merker eller modeller. Hadde vært verre hvis jeg hadde hatt mikro fra IKEA og stekeovn fra Siemens. Godt å høre at erfaringene er gode. Hva heter platetoppen dere har fra IKEA? Er forresten ripene tydelige i det du har fra Siemens? Kjedelig hvis det blir stygge riper først.

Skrevet

Vi har den som heter Högvärdig, som er 80 cm mener jeg å huske. Vi har stekeovnen og mikro fra Siemens, som matcher hverdandre, og synes det er ganske stilig. Det er på håndtaket til stekeovnen jeg synes det er en del riper, men det er jo ikke noe man ser på avstand, det er nok bare noe man legger merke til når man vasker ovnen liksom.. Ellers er vi fornøyde med Siemens :)

Skrevet

Vi har indukajon fra ikea og er veldig fornøyde! Hatt den siden 2010 og har ingenting og utsette på den. Ingen riper og enkel å rengjøre.

Anonymous poster hash: 24f73...e82

Skrevet

Jeg er veldig misfornøyd!! Veldig dårlig kvalitet og i tillegg dårlig service. Har egentlig alltid vært fornøyd med IKEA, men her ble jeg skuffet altså.

Anonymous poster hash: 41e58...97c

Skrevet

Godt å høre at noen er fornøyde, det jeg fant ved å Google var dessverre ikke positivt. Har egentlig landet på Siemens. Velger å la kvalitet gå foran utseende, selv om det ikke er gitt at kvaliteten er bedre. Leste dessverre mye negativ om IKEA sin platetopp

Skrevet

ikke fornøyd med vår heller, den lever sitt eget liv...vet ikke når den slår seg av, og nullstiller seg...helt håpløs...

men vedlikeholdet er greit på den.

Anonymous poster hash: 34fae...6c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...