Gå til innhold

Termin slutten av april


asdasdfasdf

Anbefalte innlegg

Ja, det forstår jeg godt babyboom! Tror nok jeg hadde vært rimelig nervøs selv. Det er jo noe helt annet når du vet hva du skal igjennom, og spesielt når du vet akkurat når det vil skje! Men jeg har stor tro på at det vil gå med glans. Tenk deg den utrolige premien du får for det da! :D 

Håper å høre fra deg når alt er overstått. Hvordan det har gått med både deg og baby :) Du er så heldig som snart har babyen din i armene dine! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååh! Jeg trodde den var i dag BabyBoom! Så vimsete for tida. Men, iiiiik!! :D kan tenke meg du er super spent :) Håper du får til å sove i natt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg født!!! Det planlagte KS gikk veldig fint - var veldig nervøs, men alle på operasjonsstuen var fantastiske og jeg fikk se babyen bli løftet ut og følte meg ikke snytt for fødselsopplevelsen slik jeg var litt redd for. Pappaen fikk trimmet navlestrengen og jeg fikk ha baby hos meg mens jeg lå på observasjon:) første døgnet var ganske tøft pga ammeproblemer, kløe fra spinalbedøvelse og generelt hormoner og adrenalin all over the place. MEN 4 dager senere og hjemme fra sykehuset er alt så mye lettere og jeg føler meg i bedre form enn jeg hadde trodd jeg ville. Vi er superforelsket vår lille jente og synes hun er verdens søteste!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer BabyBoom!!! :) :) dumt med oppstartsproblemene, men kjempe bra at d ble så fort bedre! Og gøy at du føler du ikke ble snytt. Sikkert en veldig fin overraskelse d :) kose dere masse videre med lille jenta!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...