Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #1 Skrevet 14. april 2014 hvor dum går det ann å bli!!!??? har ett barn sammen med samboeren min.. komme aldri til at fortelle d til noen. . .. hadde ikke sex.. kysset og tok på hverandre og koste.... å dette er en veldig god venn av meg. .... Anonymous poster hash: aefbe...0fd
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #2 Skrevet 14. april 2014 Hæ? Anonymous poster hash: 94e05...c0b
RosaParasoll Skrevet 14. april 2014 #3 Skrevet 14. april 2014 Du vinner nok ikke prisen for beste samboer/kjæreste, men hvis halvparten av det som skrives her inne er sant du ikke den dummeste, men ei heller den smarteste. Skjønner ikke helt hva du er ute etter med dette, men lykke til i hvertfall, med skammen og den dårlige samvittigheten jeg håper du sitter med. Jeg har ingen gode råd å gi.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #4 Skrevet 14. april 2014 Du er sånn ca like dum som omkring 70% av befolkningen også har vært/kommer til å være en gang i løpet av livet. Anonymous poster hash: f71c4...434
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #5 Skrevet 14. april 2014 Slapp av..mange har vært utro du kjenner sikkert en haug av de ute at du vet om det. La det ligge og kom over det ingen skade skjedf...det var jo bare kyssing. . Anonymous poster hash: a5b6c...4d0
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #6 Skrevet 14. april 2014 Jeg klinte med en annen mann i fylla, hadde ikke dårlig samvittighet dagen etter, forholdet var dårlig da, så jeg sa ingenting. Har det bedre nå, så ingen skade har skjedd. Anonymous poster hash: a4038...809
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #7 Skrevet 14. april 2014 Hold tett om det for alltid. Ville jeg gjort! Anonymous poster hash: bc0a0...250
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #8 Skrevet 14. april 2014 Så lenge du ikke blir gravid med en annen mann så synes jeg du skal holde munnen om det. Og blir du gravid med en annen burde du ta abort og holde munn om det. Å si det er bare for ens egen skyld, av ren egoisme. For å få bedre samvittighet. Jeg synes ikke man skal fortelle om det hvis man er utro. Anonymous poster hash: d4b94...cb3
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #9 Skrevet 14. april 2014 gravid blir jeg ikke siden vi ikke hadde sex :-) vet ikke hva jeg vil med innlegget. måtte bare fortelle det til noen. . har faktisk ikke dårlig samvittighet. ... det skremmer meg. . Anonymous poster hash: aefbe...0fd
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #10 Skrevet 14. april 2014 gravid blir jeg ikke siden vi ikke hadde sex :-) vet ikke hva jeg vil med innlegget. måtte bare fortelle det til noen. . har faktisk ikke dårlig samvittighet. ... det skremmer meg. . Anonymous poster hash: aefbe...0fd Ikke fortell det, det er mitt råd. Det sårer bare han i så fall. Bra du ikke har dårlig samvittighet egentlig, så slipper du den gnagende følelsen om at du må fortelle. Anonymous poster hash: d4b94...cb3
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #12 Skrevet 18. april 2014 Stakkars mann Anonymous poster hash: dd251...361
Gjest meg&mini Skrevet 18. april 2014 #13 Skrevet 18. april 2014 (endret) Herlighet. For et syn enkelte av dere har på ting. Sier som hun ene her: Ærlighet varer lengst! Hvis dette kommer ut om en uke, en måned eller et år så har du dummet deg ut enda mer og da spørs det hva samboeren din kommer til å si. Men du gjør som du vil, men jeg hadde uansett fortalt det til samboeren min. Tenk om han får høre det av andre? Det må såre mer enn at du var utro. Endret 18. april 2014 av meg&mini
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #14 Skrevet 18. april 2014 Ærlighet varer lengst. nei!!!!!! Ikke finn på å si det. Du gjorde en feil du aldri gjør igjen. Du elsker samboeren din. Get over it og lev livet ditt videre. Anonymous poster hash: 3f2bd...615
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #15 Skrevet 18. april 2014 Synd for deg Anonymous poster hash: dd251...361
Gjest gangstersquad Skrevet 18. april 2014 #16 Skrevet 18. april 2014 (endret) Ærlighet varer lengst.nei!!!!!! Ikke finn på å si det. Du gjorde en feil du aldri gjør igjen. Du elsker samboeren din. Get over it og lev livet ditt videre. Anonymous poster hash: 3f2bd...615 Are you fucking kidding me!? Unnskyld uttrykket, men det var det første som slo meg! Jeg blir helt frustrert over at det finnes så mange uærlige, slemme, fæle og egoistiske mennesker som dere. (Og jeg står for det jeg sier, jeg poster ihvertfall ikke som anynom ). Endret 18. april 2014 av gangstersquad
Gjest gangstersquad Skrevet 18. april 2014 #17 Skrevet 18. april 2014 Jeg gleder meg til den dagen din kjæreste får høre dette av noen andre deg, da trenger du ikke å komme her å søke trøst ihvertfall, null sympati fra min side! Prøv også sett deg inn i hans situasjon da. Vet du hva du burde?Gjør det slutt med kjæresten din, han fortjener ikke deg (for jeg regner med at han hadde sagt det hvis han var utro). Ha en fin påske.
L'attente Skrevet 18. april 2014 #18 Skrevet 18. april 2014 Er det ikke åpenlyst at disse utroinnleggene blir postet som provokasjon hver bidige kveld? :-)
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #19 Skrevet 18. april 2014 Dette er faktisk sant. .. en jeg er betatt av... vil ikke gå fra samboer pga økonomi og 2 barn inni bildet !! Anonymous poster hash: aefbe...0fd
Gjest gangstersquad Skrevet 18. april 2014 #20 Skrevet 18. april 2014 Dette er faktisk sant. .. en jeg er betatt av... vil ikke gå fra samboer pga økonomi og 2 barn inni bildet !! Anonymous poster hash: aefbe...0fd Det her er også sant; du har lagt et råttent egg.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #21 Skrevet 18. april 2014 Litt klining er ikke krise! Bare ikke fortell det, om ikke det er fare for at han kan få høre det fra andre. Også kan du bare ta det som en lærepenge. Heller ingen vits i å la dette gnage i tankene dine. Anonymous poster hash: 74913...5fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå