Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #1 Skrevet 14. april 2014 Synes hun ligner slik. Noen som vet? Anonymous poster hash: 368a9...af7
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #2 Skrevet 14. april 2014 Tror ikke mange der oppe er rene nordmenn nei. Er en stor fare for at hun har samisk blod i sin slekt i og med at hun er fra Nord-Norge. Anonymous poster hash: 7c11b...38f
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #3 Skrevet 14. april 2014 Du vet at samer også er nordmenn, eller? Anonymous poster hash: 26a5a...d9e
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #4 Skrevet 14. april 2014 Du synes hun LIGNET slik? Du vet at samer ikke ser likedan ut alle sammen, og at ikke alle har like trekk i ansiktet? Det kan hende at hun har samisk blod i årene, men å si at hun ser ut som en same blir veldig diffust all den tid de er forskjellige. Og ja, jeg bor faktisk her oppe og omgås samer en god del, derfor vet jeg at enkelte av dem som er 100% samiske ser ut som helt average nordmenn. Anonymous poster hash: f9aa9...d7c
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #5 Skrevet 14. april 2014 Du synes hun LIGNET slik? Du vet at samer ikke ser likedan ut alle sammen, og at ikke alle har like trekk i ansiktet? Det kan hende at hun har samisk blod i årene, men å si at hun ser ut som en same blir veldig diffust all den tid de er forskjellige. Og ja, jeg bor faktisk her oppe og omgås samer en god del, derfor vet jeg at enkelte av dem som er 100% samiske ser ut som helt average nordmenn. Anonymous poster hash: f9aa9...d7c Vel, noen likhetstrekk/kjennetegn er det jo på samer. De samene jeg har møtt (som er rene samer da) har hatt mørkt hår, litt smale øyne og brei nese. Det betyr jo ikke at alle ser slik ut. Anonymous poster hash: a9b2d...892
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #6 Skrevet 14. april 2014 Skal vi legge in ordet RASIST. Anonymous poster hash: 80bbf...87e
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #7 Skrevet 14. april 2014 Oransje samer? Er ikke Rannveig egentlig fra Troms? Anonymous poster hash: b3dd7...46a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå