Gå til innhold

Har alle barnehager stengt hele denne uken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og må dere betale full pris for bhg og matpenger for denne mnd dersom bhg er stengt denne uken?

Anonymous poster hash: 29029...612

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vår barnehage. Har åpent til onsdag kl.12

Anonymous poster hash: 58643...d7c
Skrevet

har åpent mandag, tirsdag og onsdag denne uken

Anonymous poster hash: 19071...e90
Skrevet

Nei, her er bhg åpen mandag, tirsdag og halve onsdag :) betaler full pris for det.

Skrevet

Alle harvel ikke stengt. Man betaler full pris ja, og deteguleres mot betalingsfri mnd i juli

Anonymous poster hash: eab35...0ec

Skrevet

Vår barnehage har ikke stengt.Har vel åpent til kl 12 på onsdag.Har ikke hørt om barnehager i området her som holder stengt.

Skrevet

Nei, barnehagen er åpen mandag, tirsdag og onsdag, men stenger klokken 12 på onsdag da.

Anonymous poster hash: d5a53...4c1
Skrevet

Her er barnehagen stengt hele uka, og jeg kan ikke akkurat si at jeg har spekulert i om barnehagen snyter meg for tre dager..!

Skrevet

Vår har stengt og må betale full pris ...

Anonymous poster hash: d4b2a...bab
Skrevet

barnehagen her har åpent idag og imorgen.

Skrevet

Barnehagen her har stengt hele uka...

Anonymous poster hash: da3a2...086

Skrevet

Ikke vår barnehage. Har åpent til onsdag kl.12

Anonymous poster hash: 58643...d7c

Samme her :)

Anonymous poster hash: 2b347...e0e

Skrevet

Her er det behovsprøvd åpning mandag og tirsdag. Stengt resten.

Skrevet

Åpent man-ons. Ingen reduksjon.

Skrevet

Her er barnehagen stengt hele uka i påsken,og 2 hele uker i jula. Det er også stengt 2uker i juli,samt at barna må ha en 3.uke fri sammenhengende med sommerferien, i tillegg må det tas ut en 4.uke,men den er valgfri. Totalt utgjør dette 7 uker hvor barnehagen er stengt, pluss plandager og alle helligdager som ikke er i ferier. Så 1mnd fritak på betaling er faktisk for lite. Vi betaler omtrent for en hel mnd ekstra som vi ikke får bruke. Det syns jeg er urettferdig.

Skrevet

Åpent i dag og i morgen, onsdag stengt :)

Skrevet

Vår barnehage har åpent idag og i morgen.

Anonymous poster hash: 99110...be0

Skrevet

Stengt. Samme i jula. Betaler 11 mnd i året.

Anonymous poster hash: 764a7...2e1

Skrevet

Her er barnehagen stengt hele uka i påsken,og 2 hele uker i jula. Det er også stengt 2uker i juli,samt at barna må ha en 3.uke fri sammenhengende med sommerferien, i tillegg må det tas ut en 4.uke,men den er valgfri. Totalt utgjør dette 7 uker hvor barnehagen er stengt, pluss plandager og alle helligdager som ikke er i ferier. Så 1mnd fritak på betaling er faktisk for lite. Vi betaler omtrent for en hel mnd ekstra som vi ikke får bruke. Det syns jeg er urettferdig.

Her er det åpent de hvite dagene i jula og påsken, men sommerstengt i 4 uker i juli (gjelder alle de kommunale barnehagene). Siden dere har stengt bare 2 uker om sommeren er vel prisene omtrent de samme da, for vi har også en betalingsfri måned..

Det med 3 uker sammenhengende ferie er det ikke barnehagen som har bestemt, det står i loven at alle barn skal ha det.

Anonymous poster hash: d5a53...4c1

Skrevet

Det står ikke i loven at alle barn skal ha 3 uker sammenhengende ferie.

Anonymous poster hash: 27d1d...433

Skrevet

Det er åpnent mandag til onsdag, men man må gi beskjed på forhånd om barnet skal komme da de bare har nok personale til dem som er spessielt påmeldt. Betaler vanlig pris.

Anonymous poster hash: 4ea40...2d4
Skrevet

Det står ikke i loven at alle barn skal ha 3 uker sammenhengende ferie.

Anonymous poster hash: 27d1d...433

Nei, men det kan den enkelte bhg bestemme.

Anonymous poster hash: edead...46e

Skrevet

Har åpent man-ons i både ungens bhg og i min. Er åpnet fra 7.30-17 alle dager...

Skrevet

Vår barnehage(privat) har aldri stengt, bortsett fra på røde dager og planleggingsdager da. Behovsprøvd åpning denne uken, stenger 12 på onsdag. Betaler som vanlig.

Er nabo til en større kommunal barnehage og den er stengt denne uken.

Anonymous poster hash: e377b...b05
Skrevet

I den kommunale barnehagen datteren min gikk i tidligere, var det åpent vanlig full dag t.o.m. onsdag i påskeuken. I den private hun begynte i etterpå, var det stengt alle skoleferier, dvs. romjul, påskeuka, men også vinterferie og høstferie, samt hele juli. Betalte full pris for alle måneder unntatt juli.

Anonymous poster hash: e61b7...7f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...