Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #1 Skrevet 14. april 2014 Jeg har sagt at mine to skal ha fri idag, tirsdag og onsdag. For jeg syns de kunne være hjemme med meg! men så ringte sykehuset nå, ang at jeg kan få en time imorgen da noen hadde avbestilt, og jeg kunne få denne. Har ventet i snart 3 mnd. Er det veldig teit og frekt og ringe bgh nå, og spørre om de kan være der kun i morgen? :S ingen andre som kan passe :S Anonymous poster hash: afcee...f4c
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #2 Skrevet 14. april 2014 Ring og spør og si ifra om hva som har skjedd.De har jo bemanning ut ifra hvor mange barn som er der,men kanskje kan de gjøre det om de ikke blir der hele dagen? Anonymous poster hash: 388cf...608
catchbaby Skrevet 14. april 2014 #4 Skrevet 14. april 2014 Ring å spør!Det er ingen fare. Er det voksne nok i barnehagen tar de gledelig imot barna dine også.Sånn er det i hvert fall i barnehagen jeg jobber i
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #5 Skrevet 14. april 2014 Det er bare å ringe for å spørre. De ansatte tar jo avspasering og ferie utfra hvor mange barn som er i barnehagen, men er de nok voksne er det ikke noe problem å levere dine barn også... Anonymous poster hash: d8272...34c
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #6 Skrevet 14. april 2014 Ikke frekt å spørre, men det er ikke sikkert det passer at de kan komme. Jobber selv i bhg og hos har vi satt opp personal etter hvor mange som har sagt at de kommer. Men det kan jo hende noen har meldt frafall og da kan det være plass til dine. Ring og spør du. :-) Anonymous poster hash: c083d...2ca
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #7 Skrevet 14. april 2014 Takk. Da skal jeg gjøre det. Jeg er generelt veldig forsiktig, og vil ikke være til bry på noen som helst måte.Men jeg skulle så inderlig tatt den undersøkelsen, men har så klart FULL forståelse for at de ikke har kapasitet til å ha mine to. Anonymous poster hash: afcee...f4c
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #8 Skrevet 14. april 2014 Jeg tok mot til meg, og fikk lov det blir jo ikke hele dagen, men forklarte situasjonen, og ble veldig glad når de sa ja Anonymous poster hash: afcee...f4c
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #9 Skrevet 14. april 2014 Jeg tok mot til meg, og fikk lov det blir jo ikke hele dagen, men forklarte situasjonen, og ble veldig glad når de sa ja Anonymous poster hash: afcee...f4c Så bra!Da blir de tbra for dere alle tre Anonymous poster hash: 388cf...608
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #10 Skrevet 14. april 2014 Jeg tok mot til meg, og fikk lov det blir jo ikke hele dagen, men forklarte situasjonen, og ble veldig glad når de sa ja Anonymous poster hash: afcee...f4c Så bra!Da blir de tbra for dere alle tre Anonymous poster hash: 388cf...608 Ja, de reddet meg veldig der! Ubehagelig å ringe slik og følte de var litt usikre , men veldig snilt gjort av de! Anonymous poster hash: afcee...f4c
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #12 Skrevet 14. april 2014 Takk for svar dere da kan jeg levere de og prøve å ikke føle meg frekk osv Anonymous poster hash: afcee...f4c
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #13 Skrevet 14. april 2014 Så bra det ordnet seg Jobber selv i barnehage og hadde gjort unntak i en slik situasjon, selv om vi skulle bli et barn for mye. Anonymous poster hash: b14f1...c2b
Anonym bruker Skrevet 14. april 2014 #14 Skrevet 14. april 2014 Det går fint an å ringe å høre om de er nok voksene oppsatt til at ditt barn kan være der de timene du trenger. Det hadde jeg gjort i barnehagen her ihvertfall. Sikkert forskjell fra bhg til bhg men her hadde de hatt full forståelse for det og så lenge de ikke hadde mer barn en de kunne etter ansatte på jobb hadde barnet fint fått komme. Anonymous poster hash: fe102...3b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå